AnonymBruker Skrevet 29. mai #81 Del Skrevet 29. mai TomSawyer skrev (2 minutter siden): Helt tilfeldig jeg valgte å quote deg blant alle andre med vond rygg..🤭 Jeg tror dessverre ikke på ryggteorien, for noen få ja, for mange andre handler det om å ta seg best mulig ut tror jeg..bevisst eller ubevisst. Så her har nesten alle svart det samme, som anonyme på et anonymt forum, der man ikke får noen fordeler av å lyve av seg skryting av egen kropp, men du velger fortsatt å tro på din egen teori? Anonymkode: a35fe...f8e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest watt Skrevet 29. mai #82 Del Skrevet 29. mai Det er da aldeles utrolig hva man henger seg opp i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai #83 Del Skrevet 29. mai TomSawyer skrev (7 minutter siden): Helt tilfeldig jeg valgte å quote deg blant alle andre med vond rygg..🤭 Jeg tror dessverre ikke på ryggteorien, for noen få ja, for mange andre handler det om å ta seg best mulig ut tror jeg..bevisst eller ubevisst. Godt å se vi er flere. Anonymkode: db222...b56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai #84 Del Skrevet 29. mai watt skrev (3 minutter siden): Det er da aldeles utrolig hva man henger seg opp i! Ja, herregud altså. Godt du er her for å si i fra. Anonymkode: db222...b56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 29. mai #85 Del Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så her har nesten alle svart det samme, som anonyme på et anonymt forum, der man ikke får noen fordeler av å lyve av seg skryting av egen kropp, men du velger fortsatt å tro på din egen teori? Anonymkode: a35fe...f8e Ja opplagt, var det ikke det jeg skrev? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai #86 Del Skrevet 29. mai TomSawyer skrev (10 minutter siden): Ja opplagt, var det ikke det jeg skrev? Det går helt fint, altså Du er jo også anonym, så da er det ikke så krise om man driter seg ut. Anonymkode: a35fe...f8e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnitAndCoffee Skrevet 29. mai #87 Del Skrevet 29. mai Å ligge med et kne litt bøyd er en svært diskre måte å hvile på, i forhold til hvordan folk egentlig ligger når de hviler. Hadde vært morsomt hvis alle hadde hatt et helt avslappet forhold til sin egen kropp og hvordan de viser seg ute blant folk. De fleste ville ha ligget på siden og vekslet på det, noen ville ha ligget med henda i været, med føttene i kryss, føttene spredt til alle kanter, ligget på magen, ligget i fosterstilling, snorket og siklet i sola. 😂 For min del ville et løftet kne vært for å avkjøle baksiden av lårene og mellom de. Det blir fort klamt der det er hud mot hud. Det ville også vært et godt sted å hvile boka. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 29. mai #88 Del Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Det går helt fint, altså Du er jo også anonym, så da er det ikke så krise om man driter seg ut. Anonymkode: a35fe...f8e 😂 Er ikke så nøye på det irl. heller..tåler fint å drite meg litt ut jeg serru.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå