AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #1 Skrevet 24. mai 2024 Jeg forstår ikke hva som skjer med meg. Kjent for å være en tålmodig, blid og pliktoppfyllende arbeidstaker, venninne og datter. Aldri sint og kan ikke huske p ha følt noe sinne tidligere. Venn med "alle". De siste fem årene har jeg sakte endret meg til å bli ei jeg ikke kjenner igjen. Ei jeg ikke liker eller vil være. Jeg har fått kort lunte, og er mye sint og lei meg hver eneste dag. Noen ganger føles det som om jeg mister kontrollen over meg selv. Jeg får tanker om at jeg kunne funnet på å sparke ned colaflaskene på butikken, eller andre innblikk i hvordan jeg ikke klarer å håndtere håpløsheten eller de vonde følelsene som er. Hver dag skjer det noe som feller meg. Eller jeg tenker på hvor urettferdig enkelte har behandlet meg. Eller behandler meg. Jeg aner ikke hva det kommer fra. Typen min har slik atferd, og jeg er redd for at jeg har blitt smittet. Ikke bokstavelig talt. Redd for at jeg har blitt slik sint, utålmodig og irritert. Ei som aldri kan svelge kameler uten å kjenne sterkt på det og lignende. Hvorfor blir man slik? Jeg kjente ingen slike mennesker før, jeg menget meg ikke med slike og nå lever jeg mitt liv ved å ha disse personlighetstrekkene selv. Har kanskje fem ganger daglig følelsen av at jeg vil dø. Eneste utvei. At jeg ikke orker mer. Jeg vil bare ha meg tilbake men det er for sent. Anonymkode: 2ba65...18e
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #2 Skrevet 24. mai 2024 Det er helt vanlig å få slike trekk når man omgås andre som også er slik, spesielt noen så nær som en kjæreste. Har ei venninne som lever i et dysfunksjonelt forhold og hun har også forandret seg på negative måter og har nå mange trekk som samboeren hennes også har. Så det er sant som du sier; det smitter! Jeg ville snakket med noen du stoler på om dette, for eksempel fastlege eller en annen profesjonell, det går ikke over av seg selv❤️ Anonymkode: e0b62...40d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå