Gå til innhold

Har du opplevd toksisk kjærlighet/forelskelse? At et forhold var intenst og lidenskapelig, men ikke sunt for noen av partene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker på litt som Jesse og Jane i Breaking Bad. Eller Romeo Julie? At det er sterke følelser i bildet, men at forholdet bare gjør ting verre for begge. Man er ikke bra for hverandre.

Gjorde du det slutt med personen? Fikk du beskjed å gjøre det slutt av noen venner?

Anonymkode: 7b757...b2f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Usunn kjærlighet kan være feks besettelse. Man innbiller seg at det er ekte. 

Anonymkode: 855de...dd3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, har opplevd det. Det var det eneste forholdet jeg har avsluttet selv. Med sendte ekser håpet jeg at ting skulle løse seg, fordi de tross alt var ganske fornuftige. Men han var enten helt på eller helt av. Det var helt godnatt.

Anonymkode: 88ae3...925

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er kjempeskummelt. Ser på meg selv som et fornuftig menneske som har vanskelig for å bli avhengig, men det hadde ingenting å si da jeg møtte eksen min. Vi var forlova og halvveis samboere etter 10 uker, hadde vår første ordentlige krangel etter 4. Vi burde aldri ha vært sammen, men jeg ble såpass avhengig at det endte med at det var han som avslutta det. 

Så jeg har vært nøye med å skille mellom sånn toxic forelskelse/besettelse og ekte forelskelse. Virker som både jeg og eksen lærte av det, for nå er jeg i et bra forhold og sist jeg hørte var han også det. 

Anonymkode: 23a0b...993

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...