Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke hatt så stort nettverk, egentlig.  Dog mange bekjente da. Via pandemi og dårlig helse osv, har det vært litt lite sosial kontakt enn før.

Jeg vil si jeg har vært en veldig sosial og omgjengelig person før pandeien. Men trives også særdeles godt alene også.

Jeg har nå prøvd å ta litt tilbake det sosiale livet, og tatt kontakt med tidligere "venner" 

Men jeg vet ikke helt om jeg klarer dette. Og får bare mer perspektiv på at jeg savner mer å henge med gutta slik jeg gjorde tidligere. Kompisene er jo blitt borte i sjalu partnere så de er jo ikke et tema. Men grunner til at jeg trives mer med å henge med gutta  enn damer blir jo bare mer og mer tydelig. 

De damene har også endret seg etter pandemien og det er veldig mye prat  om kosthold, dyre kurer, kremer og urter for å ta vare på helsen. Samtidig som de spiser lite variert og egentlig veldig usunt. 

Det snakkes om stress å mye  å gjøre, paralelt med å snakke om å lage egen såpe osv i tilegg. Andre står også med en fot i konspirasjons verden. Og drar sammenhenger som ikke henger sammen og er full av kunnskaps hull.

Og jeg klarer ikke helt å få igang mitt sosiale liv igjen. Trives bedre når mannen min har besøk av kompiser og bare snakke litt skit og tull i hyggelig tone. 

Har pandemien ødelagt huet på folk? Eller er det noe med alderen? Pluss minus 50. 

jeg kan være ganske tålmodig på sånt. Men nå  får jeg det ikke helt til, da det blir for mye rett og slett. 

Jeg blir gal. Jeg er ikke interessert i kosthold og urtene til andre. Jeg kan være interessert i urtene deres iht å dyrke dem  og hvordan og evnt hva de kan brukes til iht mat. Ikke i de anedoktiske påstander om evnene. 

Er dette det nye jeg må forholde meg til? Jeg føler meg helt sosialt avsumpet. Og på grensen til å lure på om det er meg det er noe feil med? eller har alle andre rablet fulstendig?

Anonymkode: 3a6ac...354

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sannsynligvis ikke noe feil med deg. Du er bare med feil folk og har få å velge mellom. Har du noen interesser du kan dyrke sammen med andre? Da vil du nok få mer interessante samtaler med de du treffer der. 

Anonymkode: e0a5d...cfa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...