AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #1 Del Skrevet 24. mai 2024 Hei! Trenger litt tolkingshjelp på messenger. Noen som vet?? Jeg har sendt melding og venneforespørsel til en gutt på face,vi er ikke venner fra før av,jeg har Android mobil(hvis det skulle ha noe å si) Aner ikke hvilken type mobil han har,men det skulle ha mindre å si,ettersom innstillinger blir viktigere sånnsett.. Meldingen står med grå sirkel rundt og en grå hake i midten. Noen som vet hva det signaliserer? Selv får jeg opp varsler om ukjente sender meg melding,og/eller venneforespørsel,og jeg lurer på hva tegnet betyr? Jeg er redd jeg har havnet i spam,unotifisert. Jeg vet at jeg seøv har havnet i spam hos enkelte,og har fptt beskjed om det,da se så meldongen 2år senere(haha!) Har han sett og ignorert? Har jeg havnet i spam? Finnes det en måte å få han oppmerksom på meldingen på?? På forhånd takk for litt oppdatering rundt dette,messenger har ofte nye oppdateringer,så signaler endrer ofte betydning også.. Takk!:) Anonymkode: 33d19...c38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #2 Del Skrevet 24. mai 2024 Han har ikke akseptert få meldinger fra deg. Jeg får varsel om venneforespørsel, men ikke om meldinger fra ukjente. Hvis jeg ser at jeg har fått melding fra folk jeg ikke kjenner, så trykker jeg den bare bort uten å åpne den. Du kan prøve ta kontakt på samme måte som du har møtt han? Var det via venner? Trening? Skole? Jobb? Anonymkode: f9a90...9db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #3 Del Skrevet 24. mai 2024 Messenger å facebook? Dette er for de over 40. Og du sier det er en gutt? Anonymkode: 6849b...7b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå