AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #1 Skrevet 24. mai 2024 Han er teit fordi han ikke bryr seg noe om klær og antrekk Han bruker aldri såpe når han dusjer eller parfyme. Han lukter bare hud😂 Han slafser når han spiser Han ligger for mye i badekaret Han er for lite handy Han er alt for gnien Osv.. Mange gode sider også, men nå ser jeg kun de dårlige, og jeg tenker overhodet ikke på han. Sånn kjærlighet er dødt, og vi har ikke kysset på flere mnd/halvt år Hvordan kan jeg jobbe med meg selv for å ikke irritere meg sååå mye??Dette kan ikke ha noe fremtid? Anonymkode: 17263...263
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #2 Skrevet 24. mai 2024 Hvorfor skal du være sammen med en du ikke liker? Anonymkode: 476a0...9ba 4
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #3 Skrevet 24. mai 2024 Du kan prøve å være litt mer konkret i hva som irriterer. Feks du sier både at mannen din ikke lukter parfymert og at han liker å ta bad, så han lukter åpenbart ikke dårlig, men "hud". Lukt av rein hud evt nysvett hud er sexy, om man liker personen. Har du prøvd å kjøpe gode parfymer i gave til ham? Alle slafser/slurker når vi spiser og drikker. Men ofte liker vi lydene til de som står oss nær og/eller vi synes er attraktive. Jeg deler kontor med en kar som er hyggelig og ikke i mine øyne attraktiv, han drikker på en irriterende måte - for mine ører. Han er sikkert normal men jeg synes han høres ut som ei lita prinsesse i teselskap . Tipper kona hans liker lydene hans. Mannen din bryr seg ikke om klær, sier du; henger det sammen med at han er gnien /tilbakeholden med å bruke penger på klær andre steder enn Biltema? Eller mangler han feks fargesans? Er alle klærne svarte/grå? Er han uformell og bor kun i joggedress? Han er ikke handy, mener du at han er lat og ikke bidrar til oppgaver i hjemmet? Eller bare at han ikke har ferdighetene til en elektriker/ rørlegger/tømrer/snekker? På hvilke områder er han lite spandabel? Har dere romslig økonomi og sparepenger? Anser du deg selv som velduftende, velkledd, spandabel og arbeidssom/handy/huslig? Anonymkode: 77d69...e1a 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #4 Skrevet 24. mai 2024 Er det innlegget skrevet av en 14 åring? Anonymkode: 0aa82...011 1
Bombasi Skrevet 24. mai 2024 #5 Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han er teit fordi han ikke bryr seg noe om klær og antrekk Han bruker aldri såpe når han dusjer eller parfyme. Han lukter bare hud😂 Han slafser når han spiser Han ligger for mye i badekaret Han er for lite handy Han er alt for gnien Osv.. Mange gode sider også, men nå ser jeg kun de dårlige, og jeg tenker overhodet ikke på han. Sånn kjærlighet er dødt, og vi har ikke kysset på flere mnd/halvt år Hvordan kan jeg jobbe med meg selv for å ikke irritere meg sååå mye??Dette kan ikke ha noe fremtid? Anonymkode: 17263...263 Høres ut som at kjærligheten er død og hverdagen har blitt rutine uten følelser, der du har gått lei. Jeg er sikker på at hadde han gjort alt riktig på de områdene du irriterer deg over, så hadde du funnet andre ting å irritere deg på. Vet ærlig talt ikke hva du kan gjøre for å snu dette, for dette høres ferdig ut. Du kan jobbe med deg selv til du blir både gul og grønn, men til syvende og sist er det bare snakk om tid før du er på vei ut derifra. Må vel gjerne ende i utroskap først, kanskje, som det ofte gjør? Ikke vær en av de. Vær heller proaktiv og innse ting på forhånd enn å dra dere ut på en walk-of-hell før dere bryter av. Men skal du virkelig gjøre en innsats i å finne tilbake til han så handler det ikke om disse bagatellene du irriterer deg over, men å få tilbake følelsene og kjærligheten. Hvordan du kan få til det vet kun du, hvis du klarer å vite det. Er ikke sikkert. 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #6 Skrevet 24. mai 2024 Tror du er ferdig i forholdet ja. Anonymkode: 15159...1a9
Eryn Skrevet 24. mai 2024 #7 Skrevet 24. mai 2024 Jeg lukter forakt her. Da er du halvveis ute av døra….. 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #8 Skrevet 26. mai 2024 Ikke kysset på flere måneder? Jøss, hadde vært ute for lengst. Anonymkode: 3b628...5bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå