AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #1 Skrevet 24. mai 2024 Mulig denne blir flyttet til klær osv, men jeg prøver her allikevel siden det gjerne er her folk som går ned i vekt samler seg litt. Jeg skal bestille noen knebukser. Samme type som jeg har hatt før. Har gått ned i vekt og de gamle er altfor store og er ikke flatterende, selv med belte på. De jeg nå knapt klarer å bruke er str 48. Med litt stretch i både stoffet og i livet da. Får en god knyttneve nedi mellom magen og buksa, minst - gjerne halvannen også. Ettersom det er samme type bukse... Størrelse 46 vil kanskje fortsatt være i romsligste laget da... Skal jeg gå for 44? Hva er deres erfaring? Veier 14-15 kilo mindre enn jeg gjorde da jeg brukte 48 i fjor sommer.... Takknemlig for innspill! Trenger altså ikke ta hensyn til ulike størrelser hos ulike produsenter, for jeg skal bestille akkurat lik (kall meg kjedelig, men jeg liker den ) Anonymkode: 9b1f4...94a
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #2 Skrevet 24. mai 2024 Er det ikke størrelsestabell til produktet? Kan du måle deg og så sjekke hvilken størrelse det tilsvarer på det merket? Hos meg så tilsvarer 5 kg ca 1 størrelse. Men det spørs jo på så mye annet, så jeg måler alltid meg når jeg skal bestille klær. Anonymkode: 446d3...540 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #3 Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er det ikke størrelsestabell til produktet? Kan du måle deg og så sjekke hvilken størrelse det tilsvarer på det merket? Hos meg så tilsvarer 5 kg ca 1 størrelse. Men det spørs jo på så mye annet, så jeg måler alltid meg når jeg skal bestille klær. Anonymkode: 446d3...540 Godt tips... Men jeg prøvde, og jeg må være verdens dårligste til å måle... For i følge den skulle jeg ha den størrelsen jeg har, som ikke henger oppe for fem flate øre og som ser ut som en sekk rundt magen med belte på.... Var derfor jeg var nysgjerrig på andres opplevelser i forbindelse med å endre størrelser.... Anonymkode: 9b1f4...94a
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #4 Skrevet 24. mai 2024 På meg er 10 kg ca 1 strl. Samtidig så kan jeg stort sett bruke de fleste klesplagga nå som jeg brukte for 15 kg siden. Det ser mer sjuskete ut men det er fullt mulig. Anonymkode: 47939...7cf
Beloved Skrevet 29. mai 2024 #5 Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 24.5.2024 den 11.04): Godt tips... Men jeg prøvde, og jeg må være verdens dårligste til å måle... For i følge den skulle jeg ha den størrelsen jeg har, som ikke henger oppe for fem flate øre og som ser ut som en sekk rundt magen med belte på.... Anonymkode: 9b1f4...94a Husk at stoff med stretch gjerne blir løsere i formen etter en stund, spesielt dersom plagget har "vokst med deg" oppover i vekt også. Så det kan jo være at de buksene du har i str 48 er en del videre i livet enn et splitter nytt par i samme størrelse. 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #6 Skrevet 31. mai 2024 Om målet er fortsatt ned i vekt, så ville jeg kanskje bestilt en i 46 og en i 44? Som andre skriver, husk at de gjerne strekker seg, så nye bukser er mye strammere enn gamle, så da kan det hende 46 blir rett (selv om den gamle 48 er alt for stor). Jeg er forøvrig nysgjerrig på hvilke knebukser? Da jeg er på utkikk etter det samme, og er ca samme størrelse 😄 Anonymkode: e3ca3...123
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå