AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #1 Skrevet 24. mai 2024 Jeg og mannen min har passert 55 år. Vi har vært et par siden tenårene, snart 38 år. Hvis vi har sex én gang i uken i snitt, kan vi da tenke at vi kan være fornøyde? Teit spørsmål, selvsagt, men det står så mye om sex overalt, og det skapes så mange forventinger om hva som er "riktig" og "normalt". Og tidligere hadde vi jo mer sex enn nå. Når vi ligger sammen varierer vi litt stillinger, gir og får oral, kliner og får orgasme. Og vi er tilfreds. Anonymkode: 420ba...80f
Fioljenta Skrevet 24. mai 2024 #2 Skrevet 24. mai 2024 Ja, jeg synes dere skal være fornøyde! Dere er tilfredse og det er det som teller. Andres preferanser/ønsker/forventninger har i alle fall null verdi for meg. :-) 1
Hunmedham Skrevet 24. mai 2024 #3 Skrevet 24. mai 2024 Gratulerer! Ukentlig, variert sex etter nesten 40 år er nok over snittet, for å si det sånn. Også imponerende at dere fortsatt er et bra par etter å ha vært sammen siden ... dere var 17??!!
Fighter83 Skrevet 24. mai 2024 #4 Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg og mannen min har passert 55 år. Vi har vært et par siden tenårene, snart 38 år. Hvis vi har sex én gang i uken i snitt, kan vi da tenke at vi kan være fornøyde? Teit spørsmål, selvsagt, men det står så mye om sex overalt, og det skapes så mange forventinger om hva som er "riktig" og "normalt". Og tidligere hadde vi jo mer sex enn nå. Når vi ligger sammen varierer vi litt stillinger, gir og får oral, kliner og får orgasme. Og vi er tilfreds. Anonymkode: 420ba...80f Er dere begge tilfreds med det dere har er jo det dere har helt perfekt for dere👏 Fortsett med det som fungerer for dere💪👍
Geojak Skrevet 24. mai 2024 #5 Skrevet 24. mai 2024 Dere er tilfreds, det sier vel alt. om dere er tilfreds har dere et flott sexliv, helt uavhengig av hva andre skriver om hyppighet. vi er 59 og 60, og varierer mellom ukentlig og opptil 2 måneder mellom. Men vi har det greit og er fornøyde, da bryr vi oss ikke så mye om hva andre mener 😉 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå