AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #1 Skrevet 24. mai 2024 Vi og et vennepar hadde leid badstu. Vi satt naturligvis med badeshorts/bikinibukse, men jentene hadde droppet overdelen. Så gikk gutta for å dusje, og da fikk jeg etterpå høre at han andre hadde hatt stå når de tok av seg. Fine damer, vet du, hadde han sagt, mens han lo. Mer var det ikke, men jeg er usikker på hva jeg skal tro og tenke. Helt naturlig og innafor, eller feil? Mannen min syntes bare det var morsomt. Anonymkode: 7d5f6...99d
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #2 Skrevet 24. mai 2024 Tenker mannen din skjønner at kuken, den lever sitt eget liv, og sånn er nå bare det. Glad kuken. Anonymkode: 1d425...669 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #3 Skrevet 24. mai 2024 Å herregud... Så var det sånn, at ereksjon får man ikke styrt. Uansett om han hadde prøvd å skjule den, eller hva så hadde det vil blitt for deg si. La det gå, for det er faktisk ikke så viktig i denne verden Anonymkode: 13874...770 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #4 Skrevet 24. mai 2024 Det er helt naturlig og noe han ikke kan noe for. Ereksjoner er ikke viljestyrt. Det er overhodet ikke noe å henge seg opp i. Anonymkode: 7b526...ad0 1
Irak Skrevet 24. mai 2024 #5 Skrevet 24. mai 2024 (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vi og et vennepar hadde leid badstu. Vi satt naturligvis med badeshorts/bikinibukse, men jentene hadde droppet overdelen. Så gikk gutta for å dusje, og da fikk jeg etterpå høre at han andre hadde hatt stå når de tok av seg. Fine damer, vet du, hadde han sagt, mens han lo. Mer var det ikke, men jeg er usikker på hva jeg skal tro og tenke. Helt naturlig og innafor, eller feil? Mannen min syntes bare det var morsomt. Anonymkode: 7d5f6...99d Synes det var bra han kommenterte det jeg, for han har jo helt rett! Betyr jo bare at han ikke skammer seg over egen seksualitet, og det er bra 👏👏👏. Endret 24. mai 2024 av Irak 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå