AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #1 Skrevet 24. mai 2024 Jeg flyttet forrige måned inn til et ganske fint hus, litt dyr husleie men tenker siden huset var så fint og siden naboene har barn våre barn kunne evt bli kjent med. Nå har vi bodd her litt og det har vært problemer med naboene siden dag en. De kaster søppel utenfor og er ganske frekke..husvert prøver sitt beste å rydde opp og er veldig hyggelig og fikk beskjed av husvert å holde meg litt på avstand med de så fort vi flyttet inn. De har blitt kastet ut men bor her enda. Og husvert er mye rundt omkring og føler det er litt styr, og han er veldig pågående og sender sms ofte. Vi innser også at huset er litt upraktisk på noen områder, og ser flere hus med litt bedre beliggenhet er billigere enn her. Jeg bor jo her med barna og har 3 måneders oppsigelsestid, men jeg lurer på om noen her har opplevd å flytte kort tid etter flyttet inn et sted? Føler meg litt dum som mistrives bittelitt alt. Anonymkode: 39c60...d64
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #2 Skrevet 24. mai 2024 Kan du ikke se an om det blir bedre etter at naboene dine flytter? Det kan være huseier er mye tilstede fordi han vil følge litt med på naboene til de har flyttet ut. Anonymkode: 0d5b8...e64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå