AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #1 Del Skrevet 24. mai 2024 ? Anonymkode: 086e1...e87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #2 Del Skrevet 24. mai 2024 Sånn ca en gang hver kveld når det er varmt ute. Da får jeg en ball plassert i hånda. Anonymkode: c77f5...011 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnitAndCoffee Skrevet 24. mai 2024 #3 Del Skrevet 24. mai 2024 Hundre ganger om dagen! Han er en apporterende fuglehund, unghund, med masse energi, og jeg er hjemme om dagen og tilgjengelig for lek. Kan ikke akkurat nekte han å spørre, MEN det er jeg som bestemmer om det blir lek, hva/hvordan vi skal leke med og hvor lenge det skal foregå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #4 Del Skrevet 24. mai 2024 Stort sett daglig. Hva hun vil leke varierer mellom ballkasting, søk, drakamp og sisten. Jeg synes det er så morsomt at hun klarer å kommunisere såpass at jeg skjønner hva hun ønsker uten å si et ord. Anonymkode: edf22...3af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 24. mai 2024 #5 Del Skrevet 24. mai 2024 Min hund, en gjeterhundrase, gjorde aldri det. Kanskje da hun var valp, og opp til rundt ett års alder, men så virket det som hun vokste det av seg når valpetiden var over. Hun oppfordret aldri til lek som voksen. Det var det jeg som gjorde. Mulig hun deltok bare for å "please" meg? Hendte jeg tok frem en hundeleke og hadde litt drakamp og apportering med henne, men hun kunne ikke ha leker liggende på gulvet. Hun tygget dem i stykker og spiste delene. Det er jo farlig og kan ende med oppkast, forstoppelse, operasjon hos veterinær. En leke formet som en rev manglet plutselig et øre osv, så lekene måtte jeg ta fra henne og kun ta frem når det var lek på gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsolsol Skrevet 24. mai 2024 #6 Del Skrevet 24. mai 2024 Seksåringen gjør det innimellom ute på tur om hun finner en pinne eller noe. Fireåringen gjør det sikkert tjue ganger om dagen. Veldig lett å oppdra en hund som elsker lek, mot eldste som ikke lot seg imponere verken av godbit eller lek 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 24. mai 2024 #7 Del Skrevet 24. mai 2024 Veldig sjelden. Han har aldri vært så veldig leken. Hvis jeg oppfordrer til lek så blir han med en kort stund før han går lei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #8 Del Skrevet 24. mai 2024 Sjelden. Hun får det for seg av og til at hun vil leke, da er det flasker som er det store fordi de lager så masse lyd når vi kaster de og når hun biter på de😅 Hun liker ball også. Men det varer i 5 min så er hun lei. Anonymkode: c4d8d...605 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ebbeliten Skrevet 24. mai 2024 #9 Del Skrevet 24. mai 2024 Jeg har to dvergdachser. 🥲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymbruker*** Skrevet 24. mai 2024 #10 Del Skrevet 24. mai 2024 2-3 ganger om dagen. Border collie på 9 år. Vi trener ikke ute uten at jeg har en leke som brukes som belønning. Jeg opplever det som en helt fantastisk forsterkning for flere hunder jeg har holdt på med. Lek kombinert med trening er veldig relasjonsbyggende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #11 Del Skrevet 24. mai 2024 Har en 12 år gammel chihuahua, som regel gjør hun det sånn 2-3 ganger om dagen. Anonymkode: 42d8a...f23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaarebjarne Skrevet 24. mai 2024 #12 Del Skrevet 24. mai 2024 Har en staff på fem år. Han gjør det veldig sjeldent, kun hvis det har blitt for lite tur og han er understimulert sånn sett. Vi har aldri leker liggende fremme, for da klarer han ikke slappe av. Om Kong'en er tilgjengelig, så bites den på heeeele tiden. Men han kan finne på å stirre meg i senk når han vil ha tur da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #13 Del Skrevet 24. mai 2024 1-3 ganger i året max. Han blir litt gira av den første snøen, da vil han leke litt med pinne. Han vil ikke at vi skal kaste den eller leke dralek, det er mer at han vil vi skal hoppe og sprette og hoie litt og være imponerte. Det varer i 2-3 min så er han fornøyd. Han får snusematte eller lignende hver kveld, det er det ikke han som inviterer til men om vi er trege med å gi den så maser han, når han får snusematte så vil han ha oppmerksomhet av samme typen som når han leker med pinne så det er nok bare det han foretrekker. Whippet på 14,5 år. Anonymkode: 06e6a...392 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #14 Del Skrevet 25. mai 2024 Veldig sjeldent. Men han vil gjerne at jeg skal holde beinet for han flere ganger om dagen slik det blir enklere for han å tygge😅 Han blir derimot stortsett alltid med hvis jeg finner frem en leke. Anonymkode: d6f6c...5fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 26. mai 2024 #15 Del Skrevet 26. mai 2024 Han har vel aldri gjort det så mye opp gjennom årene. Nå er han 14 år gammel og jeg kan ikke huske sist han oppfordret til lek 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 26. mai 2024 #16 Del Skrevet 26. mai 2024 (endret) . Endret 1. desember 2024 av Disney Adult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå