Gå til innhold

Uspontan sex

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei

Jeg og typen har vært sammen i ett år. 
Han vil ikke pule meg før jobb, trening og andre  ting fordi han vil ha energien til å gjøre dem tingene. Synest dette er usexy og ikke spontant. 

Jeg har nå sakt at han ikke skal forvente at jeg sprer bena, nåe han vil 

overreagerer jeg? Andre karer tar dama si uansett tid. 

Takk 

Anonymkode: 1c6dc...2bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hei

Jeg og typen har vært sammen i ett år. 
Han vil ikke pule meg før jobb, trening og andre  ting fordi han vil ha energien til å gjøre dem tingene. Synest dette er usexy og ikke spontant. 

Jeg har nå sakt at han ikke skal forvente at jeg sprer bena, nåe han vil 

overreagerer jeg? Andre karer tar dama si uansett tid. 

Takk 

Det er hans preferanser, så spørs det om dere av og til kan inngå et slags kompromiss å leve med. Ingen er som regel helt like, så om alt annet er bra, er det noe å jobbe med for deres del tenker jeg. 

At du setter deg på bakbeina er forståelig, men ikke legg det frem som noe du gjør på trass. Forklar i tilfellet at du inngår kompromiss også for han, så det burde han også kunne gjøre. 

Man skal aldri ha sex om man ikke vil, men jeg syns ikke dette er helt svart/hvitt i et forhold, da gir man og tar litt. Man gjør av og til ting for å glede partneren sin, selvom man kanskje bare kunne tenke seg noe annet. Slik tenker jeg hvertfall. Det innebærer ikke å ha sex med 41 i feber og oppkast, om noen tolker det slik. 

Anonymkode: bb97a...281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når han vil = spontant. Dette vil du ikke, men klager over at det ikke er spontant...

Anonymkode: 35a51...b64

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Andre karer tar dama si uansett tid. 

Takk 

Absolutt ikke.

Jeg prioriterer ofte ting som trening og søvn over å ha «spontan» sex der og da. 
Da sier jeg bare at det hadde vært hyggelig, men det for vente.

Å forvente at partner «sprer bena» der og da bare fordi jeg vil ha sex, har aldri skjedd.

Anonymkode: 56084...85b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du høres lite løsnings orientert ut her. Har han ikke lyst så har han ikke lyst, nei betyr nei osv. Hans teningsmønster er ikke mindre vert en dit. Hadde du egentlig syntes det var noe gøy om du greier å prese han til å ligge med deg, når dere begge vet at han egentlig ikke vill? Forstår det er en utfordring, men når dere har begynt å prøve å løse det med å prese hverandre så tror jeg dere har begynt på slutten. Om du ønsker å prøve å fikse det vill jeg foreslå terapi, slik at dere kan lære å snake samen mer konstruktivt og empatisk. Om han ikke vil være med eller du synes det er vanskelig å spøre kan du gå til parterapaut eller sexolog allene også for å sortere egne tanker og få hjelp til å øve på å snakebom vanskelige ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det betyr vel ikke at det ikke kan være spontant selv om du ikke får sex akkurat når du vil. Eller skriver dere det opp i kalenderen?

Anonymkode: a65d6...10e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...