AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #1 Skrevet 24. mai 2024 Har mandelsteiner som jeg ikke blir kvitt, har prøvd å se etter de, men finner de ikke. Disse gir en heftig ånde, som er meget sjeneredene. Noen gode tips til å bli kvitt dem? Anonymkode: 792e3...c24
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #2 Skrevet 24. mai 2024 Bruk en lang qtips eller annet langt redskap og press på mandlene. Da popper de ut. (Men kommer tilbake då må gjøres ofte). Mange videoer på YouTube om du søker på tonsilstones. Anonymkode: 291b5...a58
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #3 Skrevet 24. mai 2024 Jeg har noen ganger presset med hånda på halsen, der mandlene sitter, samtidig som jeg har hostet hardt, da har jeg fått opp masse mandelsteiner som ikke var synlig selvom jeg lyste ned i halsen. Anonymkode: 93c47...f1b
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #4 Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har noen ganger presset med hånda på halsen, der mandlene sitter, samtidig som jeg har hostet hardt, da har jeg fått opp masse mandelsteiner som ikke var synlig selvom jeg lyste ned i halsen. Anonymkode: 93c47...f1b Mandlene sitter i svelget, på sidene rett bak den bløte gane. Jeg forstår ikke hvordan du kan klemme på noe på halsen, altså utenpå kroppen, for å løsne noe som helst? Anonymkode: e2eb1...105 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #6 Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Mandlene sitter i svelget, på sidene rett bak den bløte gane. Jeg forstår ikke hvordan du kan klemme på noe på halsen, altså utenpå kroppen, for å løsne noe som helst? Anonymkode: e2eb1...105 Neivel, da forstår du ikke det. Anonymkode: 93c47...f1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå