Gå til innhold

New york, Miami eller Dallas?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hva hadde dere valgt av disse 3 :)  er jeg ,barnet 11, Dama mi og barnet hennes i 20 årene :)  alle har vel lyst på både storby og badeferie og med shopping/opplevelser, så hva hadde dere valgt? jeg har vert en del i texas og ny york og trives godt,men aldri vert i miami

Anonymkode: 517f4...903

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alle 3 er fort skrekkelige varme nå. New York er nok best på denne tiden. Dallas har ingen sjø i nærheten. 

Anonymkode: 191d6...5ad

Skrevet

New York

Dallas og Miami interesserer meg ikke

AnonymBruker
Skrevet

Dallas er grufull. Varm, klam, milevis fra strender, ikke noe egentlig sentrum og en enorm trafikkmaskin. Hva i all verden får dere til å vurdere Dallas? 

New York best av de tre. 

Anonymkode: ee26a...df2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

bading = Miami

Anonymkode: aca98...72f

• Liker 2
Skrevet

Ft. Lauderdale, rett nord for Miami. Norwegian flyr vel direkte dit også. Miami er ikke noe sted å være på ferie, altfor dyrt. Bedre rett utenfor. Kort vei til Sawgrass Mills Mall også.

AnonymBruker
Skrevet

Miami ❤️ Alltid! Dsv er det horedyrt. Ft. Lauderdale eller Tampa kan også være fine alternativer. 

Anonymkode: 01d74...fdd

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tampa er veldig fint. Og nydelige Clearwater Beach rett utenfor. 

Anonymkode: 1169c...b10

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tampa er veldig fint. Og nydelige Clearwater Beach rett utenfor. 

Anonymkode: 1169c...b10

Enig, stortrives i det området og :) New York syns jeg var overrated, kommer ikke til  reise dit igjen hvis jeg ikke må. Greit å ha vært der, og sikkert en opplevelse for barn, men mye mas. Florida er så chill og koselig. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg stemmer også for Florida. Det er helt nydelig der. Du ville også fått i pose og sekk. Storby,strender..  Florida har alt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

New York. 100 ganger bedre enn Miami.
En fantastisk by for alle i alderen hos dere.

Det er også flere fine strender i NY. Blant annet Jacob RiisPark Beach og Rockaway Beach i Queens.
Mangestrender også på Long Island. Bare å google.

Hadde ikke vært litt i tvil engang.

Anonymkode: 5ce6f...4a3

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

New York. 100 ganger bedre enn Miami.
En fantastisk by for alle i alderen hos dere.

Det er også flere fine strender i NY. Blant annet Jacob RiisPark Beach og Rockaway Beach i Queens.
Mangestrender også på Long Island. Bare å google.

Hadde ikke vært litt i tvil engang.

Anonymkode: 5ce6f...4a3

Strendene i New York er minst like fine som i Florida. Og ingen Alligatorer heller.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Enig, stortrives i det området og :) New York syns jeg var overrated, kommer ikke til  reise dit igjen hvis jeg ikke må. Greit å ha vært der, og sikkert en opplevelse for barn, men mye mas. Florida er så chill og koselig. 

NY er ikke overrated. Helt annen type ferie enn Miami.

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Strendene i New York er minst like fine som i Florida. Og ingen Alligatorer heller.

Finnes ikke alligatorer på stranda i Florida.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

New York = mye mas.

Alligatorer og øgler er så søte ❤️ 

Skrevet

Aldri vært i Dallas.

New York er mer unikt, og har en kul atmosfære. Time square er hektisk, men syntes byen er kul å ferdes i for å oppdage nye steder. 

Personlig klarer jeg ikke å forstå hva som gjør Miami bedre enn de populære  feriedestinasjonene med strender i Europa. Respekter at folk liker forskjellig ting, men kom igjen... Forklar!😅

Overated = overvurdert 😇

AnonymBruker
Skrevet

New York. Selvfølgelig.

Anonymkode: a8136...e43

AnonymBruker
Skrevet

En kombinasjon, med mindre dere bare reiser for en langhelg. Gjør alltid det når jeg er innom New York, det er relativt rimelig å fly innelands, eller leie en bil. 

Anonymkode: 08947...93c

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

New York = mye mas.

Alligatorer og øgler er så søte ❤️ 

Man MÅ ikke stå på Times Square i en uke.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis badeferie er målet: Miami. Evt et annet sted i FL, jeg støtter Tampa - fine strender, og det er ikke langt til Orlando. 
Ellers NY. 

Anonymkode: fa788...f59

AnonymBruker
Skrevet

New York er fantastisk og man finner alltid noe nytt selv etter mange besøk. Dallas var en dørgende kjedelig by. Vi dro videre etter å ha sett Sixth floor museum, den ene severdigheten som virkelig peker seg ut. Miami har jeg ikke vært. 

Anonymkode: af935...7bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...