AnonymBruker Skrevet 23. mai #1 Del Skrevet 23. mai Satt ute på en kaffe med noen venner idag, ikke så stor kaffebar, men uansett, da vi hadde sittet der en stund kom det en mann å satt seg på nabobordet, det var så nært oss at jeg egentlig følte han satt med oss.. poenget er at han begynte å røyke el sigarett, jeg fikk dampen mitt i fleisen og synes både dampen og lukten var ubehagelig,spurte om han kunne droppe å røyke rett oppi meg, han ble litt grinete å fortsatte å røyke… en kompis av meg tror jeg ble litt satt ut at jeg sa fra… var jeg frekk? Anonymkode: 9db68...00b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 23. mai #2 Del Skrevet 23. mai Nei, han kunne flyttet seg til et annet bord. Synes ikke det var ufint å si fra, men ville gjerne formulert meg litt annerledes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai #3 Del Skrevet 23. mai Det er forbudt å røyke el sigaretter etter loven (både med og uten nikotin) alle steder det er forbudt å røyke vanlige sigaretter. Du var i din fulle rett til å si fra. Anonymkode: 1c3af...f52 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaiturid Skrevet 23. mai #4 Del Skrevet 23. mai Er bare tragisk at voksne folk ikke har mer vett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai #5 Del Skrevet 23. mai Nei, helt innafor. Tror bare folk lett blir satt ut siden vi nordmenn oftest er veldig passive. Jeg kjefta på noen bråkete ungdommer på kinoen her en dag, både de og nabo setene ble satt ut. Anonymkode: 192af...56b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 24. mai #6 Del Skrevet 24. mai Hvorfor sa du ikke fra til de ansatte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai #7 Del Skrevet 25. mai Mange tør ikke å si i fra om noen ting lengre, de er redd for å bli sett på som en "karen." Etter min erfaring gjelder det ofte folk under 25 år, men det finnes jo alltid unntak. Når jeg er på restaurant med venninner merker jeg at flere ikke tør å si i fra hvis noe er galt. Etter min mening er det helt ok å si i fra om ting, så lenge man ikke blander seg i ting man ikke har noe med, krever ting man ikke har krav på, eller er frekk i tonen når man sier i fra. I din situasjon gikk hans røyking utover dere som satt der først, og jeg syns det er helt på sin plass å hvertfall kunne spørre om han kan flytte seg litt akkurat mens han røyker. Anonymkode: 5d43c...407 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå