Mwallen Skrevet 23. mai 2024 #1 Skrevet 23. mai 2024 Hei! Trenger hjelp av noen som er gode med Tarot! En venninne av meg la disse kortene på meg og når hun stokket de og la de, tenkte hun på meg og min ex, og at hun ønsker svar eller info om hva som foregår i forholdet mellom oss nå. ting er veldig usikkert mellom oss pr nå, og jeg har en magefølelse som sier at han angrer og kommer tilbake, og det har han forsåvidt sagt til en felles venninne av oss også, men mot meg direkte er han veldig kald.. er mye mer, men kan ikke ta det her. Hun fikk disse kortene, i denne rekkefølgen: Vannesset, Keiseren, Vannkongen, Keiserinnen og Luftknekten. Hun sendte meg bilde av hva det står om hvert kort i den guide-boken, og jeg kan kjenne igjen både meg og han i kortene, men trenger hjelp til hvordan jeg kan tyde legget og kortene sammen😊
Gjest Lawyam Skrevet 24. mai 2024 #2 Skrevet 24. mai 2024 (endret) Mwallen skrev (6 timer siden): Hei! Trenger hjelp av noen som er gode med Tarot! En venninne av meg la disse kortene på meg og når hun stokket de og la de, tenkte hun på meg og min ex, og at hun ønsker svar eller info om hva som foregår i forholdet mellom oss nå. ting er veldig usikkert mellom oss pr nå, og jeg har en magefølelse som sier at han angrer og kommer tilbake, og det har han forsåvidt sagt til en felles venninne av oss også, men mot meg direkte er han veldig kald.. er mye mer, men kan ikke ta det her. Hun fikk disse kortene, i denne rekkefølgen: Vannesset, Keiseren, Vannkongen, Keiserinnen og Luftknekten. Hun sendte meg bilde av hva det står om hvert kort i den guide-boken, og jeg kan kjenne igjen både meg og han i kortene, men trenger hjelp til hvordan jeg kan tyde legget og kortene sammen😊 Du må først vite hva spørsmålet hun stilte før hun la kortene var og om hvilket legg hun brukte. For å se på om han kommer tilbake trenger du å vite hva ham tenker om det, hvilke følelser han har omkring det. Kortene handler om 'sjelen' til folk, følelser og det er klart at tanker fører til handling, men utover det; tanker kan forandres. Så du får ikke vite hva som skjer med dere, men man får en formening om hva som er nøyaktig det som ble tenkt det øyeblikket man la kort. Hvis man ser på en noenlunde stabil person med tanker som ikke svinger for mye er det best, men om man ser på noen som har et kaotisk indre så kan man nesten ikke stole på det man ser fra minutt til minutt. Hun har sikkert lagt på fremtid, men det som kommer opp er hva noen ser for seg at den blir. Kortene for fremtid kan forandre seg fra gang til gang fra god til dårlig alt etter hvor noen har tankene sine i det de legger kort. Anbefaler deg å spørre henne hvilket legg og spørsmål og ikke minst om hun la kort på DEG for å spørre om han kom eller hva han følte eller noe, fordi da vil dine tanker om hele saken dukke opp og det du ser et ekko av det du tenker og tror eller om hun la på HAN og spurte hva han tenker om å gå tilbake til deg. Da vil du få hans følelser om deg, og hva som hindrer han og hva han ser som problem med deg og da har du nyttig informasjon som du kan bruke til noe; for eksempel med å gjøre noe med det som hindrer han å komme eller fikk han å gå slik at han kan få tro på dere igjen. Kortene svarer ikke på fremtid, de er et verktøy til å hjelpe noen til å ta riktige avgjørelser for å kunne skape sin fremtid. Jeg leser at du sier hun tenkte på deg og din eks, og spør hva som foregår i forholdet mellom dere, men hvem ser hun på; deg (du vet hva du tror), han (det er det du ønsker å få vite) eller spør hun som om dere plutselig er blitt en enhet og dine tanker og hans bare kan blandes sammen...med andre ord som om dere snakker i munnen på hverandre og det blir umulig å vite hvem som sier hva...? Hva det sies om hvert kort? Man må vite hvordan man bruker dem også og ha litt mål og mening før de slenges på bordet. Ikke bare forklaringene på hva symboler betyr. Hvorfor 5 kort, hva står de for, hva betyr det hvis 'det kortet' legger seg som nr '2', er det forhåndsdefinerte plasser, eller er det tenkt som en rekke og hvor man tar 5 kort istedenfor hvor mange som helst uten forhåndsdefinerte plasser for hvert....hva? Slik det ser ut nå hvis jeg tar det som om det er å se på hvordan forholdet er og bare lagt ut som en historie; forteller historien om to personer, følelser og en kamp på å få noen tilbake...keiserinnen ønsker å få han tilbake. Det vet han kanskje hvis det var han hun la kortene på, men om på deg er det ditt ønske. Hvis begge er det bare den 'kampen'. Det er ingen indikasjoner på anger her, men det er indikasjoner på sterke meninger, velger å tolke det fritt som urokkelighet, men ikke hør for mye etter tolkningene mine nå når det ikke var jeg som stokket og la ut og jeg må prøve å finne en annens mening i noe og det ofte ikke gir noe mening for de som kan spå å se på noen som ikke kan faget når de ser på kort som om det er forstand i dem og tror de bare trenger noen kortforklaringer for å spå. Endret 24. mai 2024 av Lawyam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå