Kaisamaia Skrevet 23. mai #1 Del Skrevet 23. mai Får man alt innhold fra Discovery + om man abonnerer på Max? Billigere med discovery+.. Men det skal jo også forsvinne snart? Men om jeg kun skal ha det 1 mnd, så er det vel best med D+ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai #2 Del Skrevet 23. mai Slike jeg forstår det, så får man alt, men det kan ta litt tid før alt som var på discovery kommer på Max Anonymkode: d5fb9...788 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkedykker Skrevet 23. mai #3 Del Skrevet 23. mai Bare med max premium tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 23. mai #4 Del Skrevet 23. mai Har max via strim. Fikk mld om å laste med max. Og har nå tilgang til det på discovery også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 23. mai #5 Del Skrevet 23. mai Lykkedykker skrev (1 minutt siden): Bare med max premium tror jeg. Premium er hvis du ikke ska ha reklame. Jeg hadde ikke discovery før, fikk mld fra strim at vi måtte laste ned max app for å få tilgang til discovery innholdet. Gjorde det og logget inn og vips hadde jeg og tilgang til det på discovery også. Kunne evnt betale litt ekstra for å slippe reklame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkedykker Skrevet 23. mai #6 Del Skrevet 23. mai jegerrinne skrev (1 minutt siden): Premium er hvis du ikke ska ha reklame. Jeg hadde ikke discovery før, fikk mld fra strim at vi måtte laste ned max app for å få tilgang til discovery innholdet. Gjorde det og logget inn og vips hadde jeg og tilgang til det på discovery også. Kunne evnt betale litt ekstra for å slippe reklame Ja, tror det blir litt annerledes når det er via strim, altibox, osv. Hvis du abonnerer direkte via MAX appen er det dette som gjelder: Slik blir abonnementene: Basis med reklame: 89 kroner i måneden Gir tilgang til Max til en lavere pris og vil inneholde reklame.Brukere vil kunne strømme innhold på to enheter samtidig.Innhold vil være tilgjengelig i full HD-oppløsning. Standard: 129 kroner i måneden Brukere kan strømme innhold på to enheter samtidig.Innhold vil være tilgjengelig i full HD-oppløsning.Opptil 30 nedlastinger av tilgjengelig innhold for å se offline. (Begrensninger gjelder) Premium: 159 kroner i måneden Brukere kan strømme innhold på opptil fire enheter samtidig.Full HD eller 4K-oppløsning, og med Dolby Atmos-lyd (der tilgjengelig).Opptil 100 nedlastinger av tilgjengelig innhold for å se offline. (Begrensninger gjelder)Lineære kanaler inkludert i denne pakken er TVNorge, REX, FEM, VOX, Discovery Channel, TLC og ID Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 23. mai #7 Del Skrevet 23. mai Lykkedykker skrev (12 minutter siden): Ja, tror det blir litt annerledes når det er via strim, altibox, osv. Hvis du abonnerer direkte via MAX appen er det dette som gjelder: Slik blir abonnementene: Basis med reklame: 89 kroner i måneden Gir tilgang til Max til en lavere pris og vil inneholde reklame.Brukere vil kunne strømme innhold på to enheter samtidig.Innhold vil være tilgjengelig i full HD-oppløsning. Standard: 129 kroner i måneden Brukere kan strømme innhold på to enheter samtidig.Innhold vil være tilgjengelig i full HD-oppløsning.Opptil 30 nedlastinger av tilgjengelig innhold for å se offline. (Begrensninger gjelder) Premium: 159 kroner i måneden Brukere kan strømme innhold på opptil fire enheter samtidig.Full HD eller 4K-oppløsning, og med Dolby Atmos-lyd (der tilgjengelig).Opptil 100 nedlastinger av tilgjengelig innhold for å se offline. (Begrensninger gjelder)Lineære kanaler inkludert i denne pakken er TVNorge, REX, FEM, VOX, Discovery Channel, TLC og ID Kan være det. Vet strim og går opp nå i juni på pris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 23. mai Forfatter #8 Del Skrevet 23. mai Ok. Takk for svar. Max er uansett dyrere, så kanskje ta d+ en måned. Men kanskje det er noe bra på Max også 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 23. mai #9 Del Skrevet 23. mai Kaisamaia skrev (1 time siden): Får man alt innhold fra Discovery + om man abonnerer på Max? Billigere med discovery+.. Men det skal jo også forsvinne snart? Men om jeg kun skal ha det 1 mnd, så er det vel best med D+ Det under er fra nettsiden til Discovery+, vet du hvor du så at at Discovery+ skal forsvinne? "Når Max lanseres, kan HBO Max-abonnenter innstallere Max-appen og strømme innhold fra både HBO Max og discovery+ på ett sted. Discovery+ vil forbli en frittstående tjeneste for eksisterende discovery+-abonnenter." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai #10 Del Skrevet 23. mai Jeg betalte 129kr for discovery+, der får man kun de discovery sine ting, men for samme pris hos max får jeg tilgang til akkurat det samme + det bra hbo. Sa opp igår og byttet til max, helt sykt at de prøver lure folk til å ha 2 abb på denne måten. Anonymkode: 7f545...1ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 24. mai Forfatter #11 Del Skrevet 24. mai applestories skrev (9 timer siden): Det under er fra nettsiden til Discovery+, vet du hvor du så at at Discovery+ skal forsvinne? "Når Max lanseres, kan HBO Max-abonnenter innstallere Max-appen og strømme innhold fra både HBO Max og discovery+ på ett sted. Discovery+ vil forbli en frittstående tjeneste for eksisterende discovery+-abonnenter." https://dinside.dagbladet.no/mobil/slik-blir-max/81288134 Der står det: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 24. mai Forfatter #12 Del Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg betalte 129kr for discovery+, der får man kun de discovery sine ting, men for samme pris hos max får jeg tilgang til akkurat det samme + det bra hbo. Sa opp igår og byttet til max, helt sykt at de prøver lure folk til å ha 2 abb på denne måten. Anonymkode: 7f545...1ba Ah, prisene som kom opp på D+ hos meg va 59 kr med reklame og 99 kr uten reklame. Mot 89 kr uten og 129 kr med hos Max. Kjøpte Max i går da, så får vi se. Trenger det kun 1 mnd nå. Er da sommer. 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai #13 Del Skrevet 24. mai Max har foreløpig ikke lagt ut alle sesongene av de seriene fra Discovery jeg ser på, men håper det kommer etter hvert. Anonymkode: 3eff1...560 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet 25. mai #14 Del Skrevet 25. mai Kaisamaia skrev (På 24.5.2024 den 9.29): https://dinside.dagbladet.no/mobil/slik-blir-max/81288134 Der står det: Okei, det ante meg. Skal tro om det er mulig å få vite hvor lenge vi får beholde Discovery+. TLC er allerede ute, ser jeg, det kommer ingen nye sesonger av serier derfra lenger. Men vel, da takker jeg for meg hos D+, jeg er ikke interessert i den nye strømmetjenesten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #15 Del Skrevet 27. mai Flere som både hadde HBO Max og Discovery+ ? Har installert Max, men hvor lenge må vi ha Discovery+ før alt er å se i Max? Vil ikke betale dobbelt opp unødvendig. Anonymkode: dab7b...9c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet 28. mai #16 Del Skrevet 28. mai AnonymBruker skrev (22 timer siden): Flere som både hadde HBO Max og Discovery+ ? Har installert Max, men hvor lenge må vi ha Discovery+ før alt er å se i Max? Vil ikke betale dobbelt opp unødvendig. Anonymkode: dab7b...9c8 Jeg hadde begge to en kort stund tidligere. Men sa opp HBO Max fordi jeg ikke fant noe særlig av interesse der. D+ ville jeg gjerne hatt videre. Okei, to sammenslåtte strømmetjenester er billigere enn å ha dem hver for seg. Flott hvis man vil ha begge. Men jeg vil altså bare ha D+, og nå får jeg ikke det jeg ble forespeilet da jeg inngikk avtalen lenger, og faktisk betaler for. Det irriterer meg. Og for dere som må ha to abonnementer uten å få vite hvor lenge må det være virkelig irriterende. En annen ting, jeg her jeg bor er det lineær TV ennå, så jeg har Discovery-kanalene. Akkurat nå dekkes en tredjedel av skjermen til stadighet av reklamen for den nye strømmetjenesten. Utenom reklamepausene, altså. Det er et mas jeg aldri har sett maken til. Enda en grunn for meg til aldri å ha MAX. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå