AnonymBruker Skrevet 23. mai #1 Del Skrevet 23. mai Så en serie for noen år siden, men klarer ikke huske hva den het. Har googlet meg halvt ihjel uten å finne det ut. Serien handler om et tvillingpar, der den ene er innlagt på et psykiatrisk sykehus. Hun bor i en slags hytte, vegg i vegg med flere innlagte. Tvillingen hennes er der noen dager for å besøke henne. En natt rømmer den innlagte tvillingen, ved å utgi seg for å være den "friske" søsteren. Den friske søsteren kommer seg ikke vekk derfra siden de ansatte ikke tror på at det er den andre søsteren som har rømt. Noen som vet hva jeg prater om?😅 Anonymkode: 6cce1...e97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai #2 Del Skrevet 23. mai Echoes? Anonymkode: 6dda1...20d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsker sjokolade Skrevet 23. mai #3 Del Skrevet 23. mai (endret) AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Så en serie for noen år siden, men klarer ikke huske hva den het. Har googlet meg halvt ihjel uten å finne det ut. Serien handler om et tvillingpar, der den ene er innlagt på et psykiatrisk sykehus. Hun bor i en slags hytte, vegg i vegg med flere innlagte. Tvillingen hennes er der noen dager for å besøke henne. En natt rømmer den innlagte tvillingen, ved å utgi seg for å være den "friske" søsteren. Den friske søsteren kommer seg ikke vekk derfra siden de ansatte ikke tror på at det er den andre søsteren som har rømt. Noen som vet hva jeg prater om?😅 Anonymkode: 6cce1...e97 Vet veldig godt hvem du snakker om hvis den er svensk? Eller er det bare hun som spiller tvillingene som er svensk ? Endret 23. mai av Elsker sjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai #4 Del Skrevet 23. mai Ringer med Sarah Micheller Gellar? Anonymkode: e8b99...7ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsker sjokolade Skrevet 23. mai #5 Del Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så en serie for noen år siden, men klarer ikke huske hva den het. Har googlet meg halvt ihjel uten å finne det ut. Serien handler om et tvillingpar, der den ene er innlagt på et psykiatrisk sykehus. Hun bor i en slags hytte, vegg i vegg med flere innlagte. Tvillingen hennes er der noen dager for å besøke henne. En natt rømmer den innlagte tvillingen, ved å utgi seg for å være den "friske" søsteren. Den friske søsteren kommer seg ikke vekk derfra siden de ansatte ikke tror på at det er den andre søsteren som har rømt. Noen som vet hva jeg prater om?😅 Anonymkode: 6cce1...e97 Kom på at the var Matthew Modine som spilte der så da var den lett å finne. Sanctuary fra 2019. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsker sjokolade Skrevet 25. mai #6 Del Skrevet 25. mai Nå er jeg spent. Hadde jeg rett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå