Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2006 #1 Skrevet 11. februar 2006 Har du noen muslimvitser. Fikk en idag Ny ekstremsport: 17 mai tog gjennom GASA mens du synger" det er godt å være norsk i danmark !!
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2006 #2 Skrevet 12. februar 2006 Den kom fra en muslim som vitset? Dessuten skrives det "Gaza".
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2006 #3 Skrevet 14. mars 2006 Herregud! legger ut vitser om muslimer på en internett side? så jævli teit, tragisk og fatti! å ikke trekk forhastede konklusjoner nå! jeg er ingen muslim! jeg er Norsk og ikke kristen heller! konfirmerte meg borgelig synes faktisk det er ganske tragisk å rakke ned på andre bare fordi de har andre meninger enn oss! syns dt er teit me det de driver me å brenner flagg eller hva i all verden de driver med! mn å legge ut en hjemmeside med egne muslimvitser er bare nedverdigende. Dere synker faktisk på lavere nivå enn de asså!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 24. juni 2007 #4 Skrevet 24. juni 2007 Har du noen muslimvitser. Fikk en idag Ny ekstremsport: 17 mai tog gjennom GASA mens du synger" det er godt å være norsk i danmark !! hoho, vet du hva det nye navnet for burka er? Trygdebunad!
Gjest Borghild Skrevet 30. juni 2007 #5 Skrevet 30. juni 2007 hoho, vet du hva det nye navnet for burka er? Trygdebunad! :hoho: :hoho: :hoho: :hoho: :hoho: :hoho: :hoho: :hoho: :hoho:
Gjest Saramia Skrevet 30. juni 2007 #6 Skrevet 30. juni 2007 Herregud! legger ut vitser om muslimer på en internett side? så jævli teit, tragisk og fatti! å ikke trekk forhastede konklusjoner nå! jeg er ingen muslim! jeg er Norsk og ikke kristen heller! konfirmerte meg borgelig synes faktisk det er ganske tragisk å rakke ned på andre bare fordi de har andre meninger enn oss! syns dt er teit me det de driver me å brenner flagg eller hva i all verden de driver med! mn å legge ut en hjemmeside med egne muslimvitser er bare nedverdigende. Dere synker faktisk på lavere nivå enn de asså! Å... Hva med svenske vitser som vi har holdt på med i alle år da??? Ville du sagt det samme hvis det var svenskevitstråd? hoho, vet du hva det nye navnet for burka er? Trygdebunad!
Gjest bada Skrevet 30. juni 2007 #7 Skrevet 30. juni 2007 Den kom fra en muslim som vitset? Dessuten skrives det "Gaza". Det lurte jeg ogstå på. Hvis man vil ha muslimer som vitser, bør man kanskje gå på en kafé med mange muslimer, eller dra til et muslimsk land.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå