Gå til innhold

Muslim vitser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noen muslimvitser.

Fikk en idag

Ny ekstremsport: 17 mai tog gjennom GASA mens du synger" det er godt å være norsk i danmark !!

:ler::klappe::ler::klappe::ler::klappe::ler:

Skrevet

Den kom fra en muslim som vitset? Dessuten skrives det "Gaza".

• 1 måned senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Herregud! legger ut vitser om muslimer på en internett side? så jævli teit, tragisk og fatti!

å ikke trekk forhastede konklusjoner nå! jeg er ingen muslim! jeg er Norsk og ikke kristen heller! konfirmerte meg borgelig

synes faktisk det er ganske tragisk å rakke ned på andre bare fordi de har andre meninger enn oss! syns dt er teit me det de driver me å brenner flagg eller hva i all verden de driver med! mn å legge ut en hjemmeside med egne muslimvitser er bare nedverdigende.

Dere synker faktisk på lavere nivå enn de asså!

:frustrert:

• 1 år senere...
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Har du noen muslimvitser.

Fikk en idag

Ny ekstremsport: 17 mai tog gjennom GASA mens du synger" det er godt å være norsk i danmark !!

:ler::klappe::ler::klappe::ler::klappe::ler:

hoho, vet du hva det nye navnet for burka er?

Trygdebunad!

Gjest Borghild
Skrevet

Trygdebunad!

:hoho: :hoho: :hoho: :hoho: :hoho: :hoho: :hoho: :hoho: :hoho: :hoho: :hoho: :hoho: :hoho: :hoho: :hoho: :hoho: :hoho: :hoho:

Gjest Saramia
Skrevet

Herregud! legger ut vitser om muslimer på en internett side? så jævli teit, tragisk og fatti!

å ikke trekk forhastede konklusjoner nå! jeg er ingen muslim! jeg er Norsk og ikke kristen heller! konfirmerte meg borgelig

synes faktisk det er ganske tragisk å rakke ned på andre bare fordi de har andre meninger enn oss! syns dt er teit me det de driver me å brenner flagg eller hva i all verden de driver med! mn å legge ut en hjemmeside med egne muslimvitser er bare nedverdigende.

Dere synker faktisk på lavere nivå enn de asså!

:frustrert:

Å... Hva med svenske vitser som vi har holdt på med i alle år da??? Ville du sagt det samme hvis det var svenskevitstråd?

Trygdebunad!

:hoho:

Skrevet
Den kom fra en muslim som vitset? Dessuten skrives det "Gaza".

Det lurte jeg ogstå på. Hvis man vil ha muslimer som vitser, bør man kanskje gå på en kafé med mange muslimer, eller dra til et muslimsk land.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...