AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #1 Skrevet 23. mai 2024 Er det noen fra Vestfossen her som vil fortelle om barn og ungdomsmiljøet der? Hvordan er skolene? Vurderer å flytte dit fra Oslo. Anonymkode: 345dc...d3e
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #2 Skrevet 23. mai 2024 Det heter i Vestfossen. Har jobbet som lærer der. Det var den gang et ungdomsmiljø jeg ikke ville ønsket for mine barn, heller ikke noe godt læringsmiljø. Men det er sikkert 15 år siden. Stedet bar litt preg av å være et gammelt jordbruks- og industrisamfunn, med lavt utdannede foreldre. Hadde mange rare saker med BUP, PPT og barnevern. Jeg ville heller gått for Hokksund, og da ville jeg bosatt meg på Loesmoen, hvor den nye barneskolen med svømme- og idrettshall bygges. Anonymkode: 077aa...ac5
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #3 Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det heter i Vestfossen. Har jobbet som lærer der. Det var den gang et ungdomsmiljø jeg ikke ville ønsket for mine barn, heller ikke noe godt læringsmiljø. Men det er sikkert 15 år siden. Stedet bar litt preg av å være et gammelt jordbruks- og industrisamfunn, med lavt utdannede foreldre. Hadde mange rare saker med BUP, PPT og barnevern. Jeg ville heller gått for Hokksund, og da ville jeg bosatt meg på Loesmoen, hvor den nye barneskolen med svømme- og idrettshall bygges. Anonymkode: 077aa...ac5 Vi droppet hele øvre eiker av de grunnene du skriver. Her var en av oss fra vestfossen. leser man lokalavisen, så er det ofte nevnt ungdom fra Drammen, øvre eiker og Kongsberg som klager kvalme og barker sammen. Hardt ungdomsmiljø. Ikke noe jeg ønsker for mine. Anonymkode: bbeac...e64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå