SoroMoro Skrevet 23. mai #1 Del Skrevet 23. mai Begynte nokså akkurat å tenke på at jeg kan ikke huske en eneste film jeg har sett hvor jeg ikke heier på skurken, og ofte blir litt skuffet når helten vinner. Sånn typ hver eneste superhelt film håper jeg at skurken lykkes, elsker Infinity War fordi Thanos faktis vinner der, og elsker endgame forsi historien handler om å deale med at han faltisk vant. Er jeg egentlig en grunnlegende ond person? Noen som føler det samme? (Ikke ta det sånn super seriøst, en tråd laget i litt kjedsomhet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai #2 Del Skrevet 23. mai Barney? Anonymkode: df66a...4c9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 23. mai #3 Del Skrevet 23. mai Thanos er da helten i historien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai #4 Del Skrevet 23. mai En godt spilt skurk/bad guy er mye mer interessant enn de «snille». Fordi de gjerne kan vise menneskelige sider ved karakteren som vi alle kan kjenne oss igjen i. Det er god underholdning. Et eksempel er Tony Soprano eller Saul Goodman. Anonymkode: d127d...272 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai #5 Del Skrevet 23. mai Det er mange gode skurker. Om jeg liker en film eller ikke, handler mye om hvorvidt jeg engasjerer meg i rollefigurene. Og det trenger ikke være fordi de er snille. Anonymkode: a4c8c...3b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå