Gå til innhold

Hunden min tisset inne på badet på badematte

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har en badematte lignende håndkle i stoff, hunden min tisset på den og jeg satte matta i vaskemaskina på 60 grader, er det nok? Eller burde jeg ha satt den på 90 grader?

Anonymkode: 11f6a...391

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Pysa skrev (11 timer siden):

Det er nok. 

Takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Gine skrev (8 timer siden):

60 grader er nok. Har vaska på 60 grader selv når hunden har hatt uhell inne.

Takk for at du svarte:) Han er blitt gammel så skal ikke mye til det skjer uhell 🥹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Takk for at du svarte:) Han er blitt gammel så skal ikke mye til det skjer uhell 🥹

Det er trist å ha gammelhund som begynner å bli lekk. 😔 Min forrige hannhund ble også lekk, så vi gikk til innkjøp av magebånd/inkontinensbånd for hannhund. (vaskes også på 60 grader) De fungerte kjempefint for lekkasjene han hadde. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
KnitAndCoffee skrev (11 timer siden):

Det er trist å ha gammelhund som begynner å bli lekk. 😔 Min forrige hannhund ble også lekk, så vi gikk til innkjøp av magebånd/inkontinensbånd for hannhund. (vaskes også på 60 grader) De fungerte kjempefint for lekkasjene han hadde. Lykke til!

Takk for tips:), om det blir nødvendig. Det er faktisk min skyld, han elsker nemlig honningmelon og den dagen fikk han litt mer enn han pleier, så ut oftere men allikevel var jeg ikke rask nok til å motta signaler:( Kanskje jeg også begynner å bli gammel 🥴😅

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...