AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #1 Skrevet 23. mai 2024 Vi leier ut en hybel i huset vårt, og hver gang vi skal finne ny leietaker blir jeg like sjokkert over hvor useriøse mange leietakere er. Én ting er alle de som sender useriøse og lite tillitvekkende henvendelser på Finn, a la «Det var en fin leilighet, jeg ble interessert…», og uten noe mer enn det (ikke navn eller noe som helst). Men nesten enda verre er de som faktisk virker seriøse i henvendelsen, som iallfall sender en lang tekst med beskrivelse av seg selv osv (som jeg selvsagt skjønner at er copy paste fra henvendelser på andre leiligheter) - og vi får dermed inntrykk av at de virkelig ønsker leiligheten. De skriver gjerne flere meldinger frem og tilbake med spm om boligen som vi svarer på, og ønsker å avtale visning. Likevel opplever vi igjen og igjen og igjen at de bare dropper å møte opp til avtalt tidspunkt. Nå holder vi på med tredje runden med jakt på leietaker, og det er snakk om en pen og nyoppusset bolig i et veldig attraktivt område i Oslo, med en pris som tilsvarer andre objekter i vårt område. Likevel opplever vi at 70-80 % av de som ønsker visning, likevel ikke dukker opp på avtalt tidspunkt. Er så lei av å bruke masse tid på å sitte inne i finværet og vente på folk som aldri kommer - kan det være så innmari vanskelig å i det minste kansellere avtalen, hvis du likevel ikke var interessert??? 🤬 Anonymkode: 726c4...e70
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #2 Skrevet 23. mai 2024 Arranger fellesvisning. Anonymkode: ef262...681
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #3 Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Arranger fellesvisning. Anonymkode: ef262...681 Ja, kanskje vi heller må gjøre det neste gang 😅 Anonymkode: 726c4...e70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå