Gå til innhold

Prekum,lysdråper kjært barn har mange navn.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Et spørsmål til dere damer,når dere suger oss å det kommer prekum,syns dere det smaker godt?

Jeg har blitt sugd av mange forskjellige damer,å noen smatter og slurper mere når det kommer prekum,virker som at de synes det er en god smak.

Beklager om det var klønete fremstilt spørsmålet.

Anonymkode: e94de...75c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Liker det ikke….

Men blir kåt av det fordi da vet jeg at mannen er sikkelig kåt fordi det er ikke hver gang det kommer precum.

Anonymkode: 83348...c97

• Liker 1
Skrevet

Smaken kan variere pga kostholdet ditt osv. Generelt sett liker jeg det ikke uansett, men det kommer også an på mengden. 

Skrevet

...Men hvorfor er spørsmålet bare til damer? Jeg liker precum. Stort sett. Det varierer som sagt.

AnonymBruker
Skrevet

Liker det absolutt ikke , klarer ikke suge de som har mye av det. 

Anonymkode: cbf3b...a23

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hei.

Et spørsmål til dere damer,når dere suger oss å det kommer prekum,syns dere det smaker godt?

Jeg har blitt sugd av mange forskjellige damer,å noen smatter og slurper mere når det kommer prekum,virker som at de synes det er en god smak.

Beklager om det var klønete fremstilt spørsmålet.

Anonymkode: e94de...75c

Jeg elsker smaken av det. Små salte klare dråper 💧. Så jeg er nok en av de damene som smatter, stønner og koser meg.

AnonymBruker
Skrevet

Hater det seriøst. Orker ikke suge menn som har mye av det. Ligner for mye på slim.

Anonymkode: 2aff8...074

• Nyttig 1
Skrevet
Irak skrev (4 timer siden):

Jeg elsker smaken av det. Små salte klare dråper 💧. Så jeg er nok en av de damene som smatter, stønner og koser meg.

Skulle vært flere som det. ❤️

Jeg har mase precum. 

Gjest Luksusbia
Skrevet

Elsker smaken av både cum og precum. Høflige damer svelger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...