Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter mye om og men kjøpte vi en putekasse hos Plantasjen til 5000 kroner. Vi fraktet den hjem og brukte 3 timer på å skru den sammen. Den var utrulig vanskelig å sette sammen, virket skeiv og det var vanskelig å få alt til å stemme med rette skruer.

Uansett. Idag så skulle jeg legge putene tilbake i kassa og da ryker festet på den ene gassfjæringen! Festet til gassfjæringen var festet fra før, vi har bare klikket på selve fjæringen så dette er jo enten en produksjonsfeil eller en svakhet fra før.

Kjenner jeg blir så sinna. 5000 kroner for noe som er ødelagt etter 24 timer! Går ikke an å feste den på egenhånd da festet er helt brutt av.

Vi brukte som sagt 3 timer på å sette den sammen. Den står i 2 etasje så det blir problematisk å frakte den ned igjen. Da må den evt skrues fra hverandre først.

Hva ville dere ha "krevd" her? Avslag i pris? Ny putekasse? Har ikke lest rettighetene mine på Plantasjen enda, måtta bare få ut frustrasjon her først...

Anonymkode: cfa3e...41f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Før du drasser den med til Plantasjen, kanskje du kan filme med mobilen din hva feilen er og hva som er ødelagt, og dra dit og vise dem det sammen med kvitteringen? Så kan dere avtale (evt) når dere kan komme med selve putekassen og returnere den demontert.

Bedre enn å stå der og krangle med dem om å få en ny, dersom de slår seg vrange, og du har med den store putekassa i deler, og kanskje må drasse med deg hele hjem igjen. Men dere skal ikke gi dere, for her har dere helt klart rett på en ny! Svakhet med produktet. Det skal jo tåle å åpnes og lukkes, det er jo det den er til.

Anonymkode: 5992d...160

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Før du drasser den med til Plantasjen, kanskje du kan filme med mobilen din hva feilen er og hva som er ødelagt, og dra dit og vise dem det sammen med kvitteringen? Så kan dere avtale (evt) når dere kan komme med selve putekassen og returnere den demontert.

Bedre enn å stå der og krangle med dem om å få en ny, dersom de slår seg vrange, og du har med den store putekassa i deler, og kanskje må drasse med deg hele hjem igjen. Men dere skal ikke gi dere, for her har dere helt klart rett på en ny! Svakhet med produktet. Det skal jo tåle å åpnes og lukkes, det er jo det den er til.

Anonymkode: 5992d...160

Vi har tatt bilde så de får nøye seg med bilde av skaden samt kvitteringen for å komme opp med en løsning. Ikke pokker om jeg skrur den ned og drar den med meg dit som bevismateriale nei😅 Er så glad for at den delen som brast var montert av fabrikken! Trudde det skulle bli vanskelig å sette på gassfjæringen men den var det jo bare å klikke på siden festet var der fra før. Og så var det altså den som røyk da etter 24 timer 🥴

AnonymBruker
Skrevet

Skal ta en videosnutt i tillegg, det er sikkert lurt 😎👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...