Malins verden Skrevet 23. mai 2024 #1 Del Skrevet 23. mai 2024 (endret) Vi er et par i 40-årene (afrikansk kvinne og norsk mann i Bergen) som har lyst å invitere inn et et par, eller singel kvinne/mann i vårt sexliv. Noen som har prøvd eller vil prøve? Noen som ønsker å dele erfaringer med oss? Endret 23. mai 2024 av Malins verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #2 Del Skrevet 23. mai 2024 Malins verden skrev (52 minutter siden): Vi er et par i 40-årene (afrikansk kvinne og norsk mann i Bergen) som har lyst å invitere inn et et par, eller singel kvinne/mann i vårt sexliv. Noen som har prøvd eller vil prøve? Noen som ønsker å dele erfaringer med oss? Må beklagelig melde pass da min kone ikke vil dele meg med noen. Anonymkode: 6574a...e6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 24. mai 2024 #3 Del Skrevet 24. mai 2024 Malins verden skrev (21 timer siden): Vi er et par i 40-årene (afrikansk kvinne og norsk mann i Bergen) som har lyst å invitere inn et et par, eller singel kvinne/mann i vårt sexliv. Noen som har prøvd eller vil prøve? Noen som ønsker å dele erfaringer med oss? Jeg er mann og har prøvd det en gang og hadde en flott opplevelse. Parer jeg også va samens med sa det samme. Det var med med henne i sentrum. Har dessverre bare opplevd en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #4 Del Skrevet 24. mai 2024 Har prøvd, som ekstra dame. Var ikke noe for meg. Anonymkode: f1456...f6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 29. mai 2024 #5 Del Skrevet 29. mai 2024 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg