AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #1 Skrevet 23. mai 2024 Om 48 timer på denne tiden er siste bonusbarnet konfirmert og selskapet er over. I bonusbarnas familier er det slutt på bursdagsfeiringer og alt det der etter at de er konfirmert, så jeg blir endelig fri fra moren deres. Ingen flere sure meldinger, ingen som står på trappa klokken 7 om morgenen, ingen som kommer med "is til barna MINE" midt i middagstiden, ingen som har "glemt" at det er deres samværsuke (bonusbarna kan endelig få være alene en kveld uten at det blir et helvete av det) og ingen kontakt! Ja, jeg vet at bonusbarna kanskje skal gifte seg. Kanskje de får barn også. Men da er de voksne og jeg trenger ikke skåne dem fra at moren deres har vært en heks mot meg i 12 år, så jeg velger å ikke gå i bryllup og dåp. Endelig kan jeg velge og må ikke forholde meg til, må ikke glatte over, må ikke late som ingenting. Jeg kan endelig beskytte meg selv og ikke kun bonusbarna. Velkommen, vidunderlige nye verden Anonymkode: 4b8eb...652 5 8
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #3 Skrevet 23. mai 2024 Håper 12 er verdt det. Er hun en heks, er du ikke kvitt henne. Hun finner bare nye strategier. Anonymkode: fa173...5bf 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #4 Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva med jul? 🙂 Anonymkode: a8f5c...396 Jul er enten her eller der ts Anonymkode: 4b8eb...652 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #5 Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Håper 12 er verdt det. Er hun en heks, er du ikke kvitt henne. Hun finner bare nye strategier. Anonymkode: fa173...5bf Ærlig talt så vet jeg ikke om det var verdt det. Det har slitt mye på forholdet også. Hun finner sikkert nye strategier, men nå kan jeg be henne forsvinne fra min trapp, blokkere henne på telefonen osv. Og får jeg spørsmål fra "konfirmanten", så kan jeg si det som det er: Jeg vil ikke ha noe med henne å gjøre. Det kan høres rart ut, men mor har forklart mange merkeligheter med at de ikke er voksne før etter konfirmasjonen, så de kan for eksempel ikke være alene noen timer. Ved konfirmasjon skjer det en magisk transformasjon hvor alt er greit. ts Anonymkode: 4b8eb...652 6 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #6 Skrevet 23. mai 2024 Nyyyt🥰🥰 Håper mannen/samboeren din vet å sette pris på deg🥰 Anonymkode: dc1cc...410 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #7 Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Ærlig talt så vet jeg ikke om det var verdt det. Det har slitt mye på forholdet også. Hun finner sikkert nye strategier, men nå kan jeg be henne forsvinne fra min trapp, blokkere henne på telefonen osv. Og får jeg spørsmål fra "konfirmanten", så kan jeg si det som det er: Jeg vil ikke ha noe med henne å gjøre. Det kan høres rart ut, men mor har forklart mange merkeligheter med at de ikke er voksne før etter konfirmasjonen, så de kan for eksempel ikke være alene noen timer. Ved konfirmasjon skjer det en magisk transformasjon hvor alt er greit. ts Anonymkode: 4b8eb...652 Og der gikk 12 års helvete i søpla Anonymkode: bc01d...a6e
Blåbærrips Skrevet 23. mai 2024 #8 Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Ærlig talt så vet jeg ikke om det var verdt det. Det har slitt mye på forholdet også. Hun finner sikkert nye strategier, men nå kan jeg be henne forsvinne fra min trapp, blokkere henne på telefonen osv. Og får jeg spørsmål fra "konfirmanten", så kan jeg si det som det er: Jeg vil ikke ha noe med henne å gjøre. Det kan høres rart ut, men mor har forklart mange merkeligheter med at de ikke er voksne før etter konfirmasjonen, så de kan for eksempel ikke være alene noen timer. Ved konfirmasjon skjer det en magisk transformasjon hvor alt er greit. ts Anonymkode: 4b8eb...652 Hæ?! Kan ikke være alene før de har blitt konfirmert? Hva slags menneske er dette her?! 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #9 Skrevet 23. mai 2024 Så trist at barna ikke får feiret bursdag etter at de er konfirmert. De er jo ikke akkurat voksne Anonymkode: 2f88b...ce0 6
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #10 Skrevet 23. mai 2024 Blåbærrips skrev (Akkurat nå): Hæ?! Kan ikke være alene før de har blitt konfirmert? Hva slags menneske er dette her?! De kunne være alene hos henne fra de var rundt 12 (ja, det er også sent), men ikke hos oss. For vi bor nærmere sentrum. Mange rare regler oppigjennom, og forskjellige sabotasjer om ikke hennes instrukser har blitt fulgt. Har vekslet mellom å tro at hun bare er skjør og rar, og at det er kalkulert. ts Anonymkode: 4b8eb...652 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #11 Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Og der gikk 12 års helvete i søpla Anonymkode: bc01d...a6e Mulig. Vi får se hva som skjer. ts Anonymkode: 4b8eb...652
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #12 Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nyyyt🥰🥰 Håper mannen/samboeren din vet å sette pris på deg🥰 Anonymkode: dc1cc...410 Jevnt over gjør han det, men jeg har måttet støtte han langt mer enn omvendt så langt. ts Anonymkode: 4b8eb...652 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #13 Skrevet 23. mai 2024 er du klar for flombelysningen på forholdet etter alt dette? Anonymkode: d0ab0...4ae 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #14 Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De kunne være alene hos henne fra de var rundt 12 (ja, det er også sent), men ikke hos oss. For vi bor nærmere sentrum. Mange rare regler oppigjennom, og forskjellige sabotasjer om ikke hennes instrukser har blitt fulgt. Har vekslet mellom å tro at hun bare er skjør og rar, og at det er kalkulert. ts Anonymkode: 4b8eb...652 Fy f*** og dette har du funnet deg i. Og for en tøffel av en far. Jeg er helt målløs. Anonymkode: 37609...39e
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #15 Skrevet 23. mai 2024 Jeg er bonusmor og deltok ikke i konfirmasjonen til mitt bonusbarn. Jeg var "syk" den dagen. Kaster opp ved synet av moren som har laget livet mitt til et helvete. Anonymkode: 2f88b...ce0 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #16 Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så trist at barna ikke får feiret bursdag etter at de er konfirmert. De er jo ikke akkurat voksne Anonymkode: 2f88b...ce0 De får feire bursdag, men ingen krav om at alle voksne må være tilstede og slike greier. De eldre søsknene har ikke feiret noe vennebursdag hjemme etter konfirmasjonen. ts Anonymkode: 4b8eb...652 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #17 Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): er du klar for flombelysningen på forholdet etter alt dette? Anonymkode: d0ab0...4ae Godt spørsmål. Jeg vet ikke. Men det vil selvsagt komme nå. ts Anonymkode: 4b8eb...652
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #18 Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er bonusmor og deltok ikke i konfirmasjonen til mitt bonusbarn. Jeg var "syk" den dagen. Kaster opp ved synet av moren som har laget livet mitt til et helvete. Anonymkode: 2f88b...ce0 Jeg har deltatt på de andres, og skal delta på denne også. Det er viktig for bonusbarnet ifølge hen selv. Men jeg har full forståelse for ditt valg, og har tenkt tanken på å bare utebli fordi jeg er "syk". ts Anonymkode: 4b8eb...652
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #19 Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fy f*** og dette har du funnet deg i. Og for en tøffel av en far. Jeg er helt målløs. Anonymkode: 37609...39e Far har vært tøffel, enig i det. De gangene han har forsøkt å gjøre "opprør", så har straffen kommet i form av ting som går utover barna. Så jeg kan forstå han, samtidig som at det blir for dumt det hele. ts Anonymkode: 4b8eb...652
Tantemor Skrevet 23. mai 2024 #20 Skrevet 23. mai 2024 Merkelig opplegg, og jeg stiller meg kritisk til at det blir så fritt som du nå mener det skal bli. Hun der lager jo bare nye regler. Tror ikke det blir greit før bonusbarna har fylt 18 jeg 🤭 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå