Topper og daler Skrevet 29. mai 2024 #41 Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 27.5.2024 den 19.33): Når fikk du sist pult lurer nå jeg på. Det lurer jeg også på. Tror det er her problemet ligger, ikke i at det er kjedelig å ha sex med fast partner. Hvis man har der kjedelig når man har sex med partner, så mangler man fantasi, kreativitet og seksuell kompetanse. Da er det rett og slett de seksuelle ferdighetene det skorter på. 2 2
Sander33 Skrevet 29. mai 2024 #42 Skrevet 29. mai 2024 Fordi det er godt. Har lyst. For å sove. Sover bedre. Blir i bedre humør. Blir oppkvikket. Føler meg godt. Kan og onanere som dårlig substitutt i mangel på nærhet og sex. For meg øker det lysten. Kan runke 10x før sex. Ekte er best, uansett. Jeg kaller det onani. «Runke» opp og med er ikke så godt, som jokking å regne. Stryking og berøring av penis er det jeg kommer av. Vibrasjon og. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #43 Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 28.5.2024 den 9.46): . Er det flere som har det sånn at orgasmen er bedre ved runking enn sex med partner? Anonymkode: 84662...565 Har vært seksuell aktiv i godt over 30 år. Hatt faste partnere over kortere og lengre perioder. Også hatt min gode del av tilfeldige partnere. Om man snakker om orgasme isolert sett, så er inget annet menneske i hele verden bedre egnet en meg selv for å den 100%. Det er umulig. Jeg syntes sex med partner er bedre, men som sagt når det gjelder orgasmen isolert sett, så er selvfølgelig jeg den som kan gjøre det best. Anonymkode: 248be...258
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå