AnonymBruker Skrevet 23. mai #1 Del Skrevet 23. mai Jeg lurer på om noen har erfaringer å dele om yoga for å komme i bedre form Jeg ønsker så veldig å føle meg sterkere, bli mer utholden og gjerne stramme opp kroppen litt. Da jeg var yngre konkurrerte jeg i styrkeløft og var veldig aktiv. Men så fikk jeg flere sykdommer og fysisk aktivitet har vært vanskelig fordi jeg tåler så lite. Har gjort flere forsøk på å komme i gang med ulike typer trening (styrke, svømming, løping), men gått på en smell gang på gang (har i prosessen fått profesjonell hjelp av pt/fysio). Nå har jeg komt frem til at korte økter med yoga og rolige spaserturer fungerer greit, da det gir lite symptomøkning. Siden januar har jeg (nesten) daglig klart å gjennomføre 10minutter vinyasa yoga hver morgen. Merker at jeg er mer fleksibel, har bedre balanse og føler meg litt sterkere, så nå vil jeg gjerne prøve å øke på mengden yoga (feks to korte økter om dagen eller en økt på 15-20 min). Selv om jeg syns yoga er gøy og givende, så strever jeg med å akseptere at jeg ikke kan trene feks tung styrketrening eller gå lange turer i fjellet. Så jeg trenger rett og slett litt inspirasjon. Har du et program å vise til, en bestemt yogaøkt, et mål du har satt deg og klart å nå ved å praktisere yoga? Del det gjerne med meg ☺️ Anonymkode: 83a3f...548 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai #2 Del Skrevet 23. mai prøv deg frem. Finnes jo et hav av yoga på youtube. Anonymkode: 5aaf7...0e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IronMaiden Skrevet 27. mai #3 Del Skrevet 27. mai Jeg følger Yoga with Adriene på YouTube. Hun har flere serier som heter A 30 Day yoga journey som jeg liker veldig godt. Da er det en ny økt hver dag som varer mellom 20 og 30 min. De første episodene i seriene er litt basic, men de bygger seg opp til gode yogaøkter med meditasjon, tøying og litt styrke. Jeg prøver å få tatt en økt hver morgen, og disse øktene passer i hvert fall meg veldig godt 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #4 Del Skrevet 27. mai IronMaiden skrev (1 time siden): Jeg følger Yoga with Adriene på YouTube. Hun har flere serier som heter A 30 Day yoga journey som jeg liker veldig godt. Da er det en ny økt hver dag som varer mellom 20 og 30 min. De første episodene i seriene er litt basic, men de bygger seg opp til gode yogaøkter med meditasjon, tøying og litt styrke. Jeg prøver å få tatt en økt hver morgen, og disse øktene passer i hvert fall meg veldig godt 😊 Tusen takk for tips! 🥰 Anonymkode: 83a3f...548 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå