Disney Adult Skrevet 3. juni #21 Del Skrevet 3. juni Monsters Inc. er favoritten, så den hele tiden. Av de nyere så syns jeg Luca var veldig koselig, og Onward 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 3. juni #22 Del Skrevet 3. juni (endret) Jeg har sett Wall-E tre ganger, så det må bli den. Så den første gangen da sønnen min var barn sammen med han, og så to ganger til i voksen alder selv (uten sønnen tilstede) Jeg har sett Monsterhuset (Monster House) også, men det var nok ikke Disney, tror jeg. Den så vi mange ganger da sønnen var barn. Veldig bra film! Endret 3. juni av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina1 Skrevet 11. august #23 Del Skrevet 11. august Brave, eller modig som den heter på norsk. Monsterbedriften og alle Grusomme meg, Minions. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #24 Del Skrevet 11. august Toy Story-filmene. Anonymkode: eefe9...6cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #25 Del Skrevet 13. august Innsiden ut. Helt fantastisk. "Take her to the moon for me." Anonymkode: e16ca...065 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august #26 Del Skrevet 16. august Up! Ikke bare en av de beste pixarfilmene, men to date den mest rørende starten på hvilkensomhelst film jeg har sett. Anonymkode: 7234f...89f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august #27 Del Skrevet 16. august 3 minutter siden, AnonymBruker said: Up! Ikke bare en av de beste pixarfilmene, men to date den mest rørende starten på hvilkensomhelst film jeg har sett. Anonymkode: 7234f...89f Enig i at den er superrørende! Anonymkode: 8df7e...932 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jane78 Skrevet 16. august #28 Del Skrevet 16. august Personlig favoritt, Toy Story. Humor og spenning, Monsterbedriften Filmografisk, Wall-e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå