Gå til innhold

Hvor frekt er det å endre dag av bursdags feiring 2 dager før?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har invitert til bursdag på lørdag. Vi skal ut å spise på restaurant. Det er meg, foreldrene mine, tanta, onkelen min, samboer og foreldrene hans.

Vi skal spise på en restaurant i sentrum, de har ikke egen parkering. Så vi må parkere på et kjøpesenter like ved. Det er greit, men jeg tenkte ikke på det når jeg bestemte dag, at det er mye folk på kjøpesenteret på lørdager. 

Nå angrer jeg veldig, og skjønner ikke hvorfor jeg ikke valgte søndag. Da er det masse parkering. Men hvor frekt er det å endre dag nå? Altså 2 dager før? Foreldrene mine kan, samboer også. Men er det kjempe frekt?

Anonymkode: 32eef...fc8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns ikke det er frekt. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det passer for alle og alle er enige er det vel ikke noe problem. Det hadde vært « frekt « og gjøre det uten og være enige om det, litt respektløst for folks tid, både i forhold til om de har andre planer , og at de har holdt av en dag for noe som ikke ble noe av. 

Anonymkode: c83e4...f93

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis det passer for alle og alle er enige er det vel ikke noe problem. Det hadde vært « frekt « og gjøre det uten og være enige om det, litt respektløst for folks tid, både i forhold til om de har andre planer , og at de har holdt av en dag for noe som ikke ble noe av. 

Jeg har ikke spurt onkelen og tanta mi, redd de skal bli fornærma at jeg flytter det 1 dag.. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har ikke spurt onkelen og tanta mi, redd de skal bli fornærma at jeg flytter det 1 dag.. 

Spør om det passer for dem at du flytter det, om det ikke passer, så tenker jeg det beste er å ha til avtalt tid.

Anonymkode: 5a6e8...e6f

Skrevet

Men er det virkelig ett stort problem parkere der på en lørdag? Joda, det er en del folk, men det er svært sjeldent fulle parkeringshus på en lørdag uten i jula...

AnonymBruker
Skrevet
Taluno skrev (6 minutter siden):

Men er det virkelig ett stort problem parkere der på en lørdag? Joda, det er en del folk, men det er svært sjeldent fulle parkeringshus på en lørdag uten i jula...

Er mye folk der på lørdager. Men går jo sikkert bra 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du bestiller bord på forhånd så gjør det jo ikke noe om det er mye folk ellers, border står klart når dere kommer.

Anonymkode: 9c7a5...df7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Hvis du bestiller bord på forhånd så gjør det jo ikke noe om det er mye folk ellers, border står klart når dere kommer.

Anonymkode: 9c7a5...df7

Er ikke på restauranten problemet er, problemet er å finne parkering. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Fornærma? Vel jeg hadde blitt irritert , men i hvor grad kommer jo an på hvor mye det ødela helgen .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...