Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, kanskje har dere en kjæreste som har hatt ei veldig god venninne og har noe her å komme med? 😀

Har en kjæreste som har det. Problemet er at det er noe der som er merkelig. Hun har kjæreste- men er ikke heelt lojal mot han. Virker som hun liker oppmerksomhet fra menn og søker spenning(har klint med noen andre i fylla enn hennes egen kjæreste.) Jeg har merket at hun er glad i dype samtaler med min kjæreste, hun legger ofte armen rundt han ved muligher, hun snapper han mye og de går på do sammen på fester for å prate sammen/urinere ilag. Jeg forteller han at jeg reagerer, men han sier de kun er venner. Hun har også forsøkt blitt god venn med meg, så veit ikke om jeg overreagerer. Bare synes den siste delen- do med venninne er svært rart da.. 

Overragerer jeg eller?

Anonymkode: 409f4...675

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

omg hadde dette vært meg hadde det blitt månelyst for å si det sånn

Anonymkode: 500a7...01b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Den do-delinga hadde ikke jeg heller satt pris på. Det er veldig intimt og ikke noe en mann ikke burde ha lyst til å bli med på med mindre han er komfortabel med å være såpass intim - noe han ikke burde være komfortabel med sammen med henne med mindre de deler mer enn bare et vennskap. Det som skiller vennskap fra romantiske relasjoner er nettopp fravær av intimitet, så når han blir med på do så krysser han en intimgrense som ikke skal krysses for vennskap på tvers av kjønn (for meg hvertfall)

Anonymkode: 8da39...017

• Liker 5
Skrevet

Kona har nære kompiser uten at jeg synes det er noe annet enn positivt, men de går selvsagt ikke på do sammen ?!

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk gud for at jeg ikke har overreagert, får mest bare en irritabel kjæreste for at jeg tok det opp med doen! 

Anonymkode: 409f4...675

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En kjæreste som går på do sammen med andre damer/venninner?? 

Nei takk!

Mye rart man leser her på KG.

Anonymkode: ac7ce...45c

• Liker 5
Gjest ZarahSweet
Skrevet (endret)

Eh; say WHAT?

Snu spørsmålet. Hadde HAN syntes det hadde vært greit om du hadde hatt et slikt vennskap med en annen mann?

Jeg hadde faktisk fått en kompis til å spille med. Begynn å sett deg på fanget hans, sitt i armkroken og klemme og kose. Og gjør en greie ut av å si; Vi skal bare på do 😇

Ærlig talt. Hadde kjæresten min hatt et sånt forhold til en annen dame hadde det vært over og ut👀

Endret av ZarahSweet
AnonymBruker
Skrevet

Er mannen din bifil? For det er jenter som pleier å gå på do sammen. Ikke motsatt kjønn 

Anonymkode: febb8...7ec

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke du overreagerer , de der med doingen hadde jeg heller ikke akseptert. Såpass respekt må det være! 

Anonymkode: aee3f...7b4

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke du og bli med på do nestegang

Anonymkode: febb8...7ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...