Gjest gjest1 Skrevet 11. februar 2006 #1 Skrevet 11. februar 2006 Kor kjøper de serviettar til middagsbordet? Eg hadde eigentleg tenkt å sy serviettar, men veit rett og slett ikkje om eg rekk det..
Marililja Skrevet 11. februar 2006 #2 Skrevet 11. februar 2006 Vi kjøpte servietter i linkvalitet på en engros-butikk. I tillegg har vi kjøpt vanlige (med farge) på Kremmerhuset.
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2006 #3 Skrevet 11. februar 2006 Serviettar finnes over alt. Løiten lys, Skeidar, Bohus, Plantasjen osv. Dei har ofte også tøffe lys som matcher. Ellers fins det sider på nettet som sel tøffe serviettar med td. monogrammet dokkas eller navn og bryllaupsdato. Desse er heller ikkje så dyre. Trur eg såg det på bryllupsbutikken.no Trur også Blomsterdekoratøren, Tiba og Digranes blomster har fine serviettar
Arwen Skrevet 11. februar 2006 #5 Skrevet 11. februar 2006 På binders har de noen som er i skikkelig god kvalitet, kjennes nesten ut som det er stoff.
Gjest Gjest_Nordlandspia_* Skrevet 11. februar 2006 #7 Skrevet 11. februar 2006 Binders har i mange forskjellige kvaliteter, Dunilin er veldig fine synes jeg, og ikke altfor dyre. Tenker vi kjøper de til middagen, og har noen mindre og enklere til kaffen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå