NeIIe Skrevet 23. mai 2024 #1 Skrevet 23. mai 2024 Hei! Jeg var hos tannlegen i går og fikk fylling i en tann. Problemet mitt er at jeg kjenner fyllingen i tannen min før alle de andre tennene mine møtes. Er dette normalt? Eller burde jeg ringe tannlegen🤔 Prøvde a Google litt rundt, men fant ikke noe svar på om det er normal. Vil ikke ringe til tannlegekontoret hvis det er noe som kommer til å forsvinne av seg selv. Er bare veldig plagsomt/ukomfortabelt, og har stoppet meg fra å spise mat som ikke er flytende (suppe og yoghurt).
mommyaka Skrevet 23. mai 2024 #2 Skrevet 23. mai 2024 Ring tannlege så fikser han der. Kan være at han ikke pusset vekk nok
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #3 Skrevet 23. mai 2024 Den skal jo tilpasse og files ned, du biter på et "papir" så hen ser høyden. Dette har ikke noe på KG å gjøre, ring tannlegen. Anonymkode: 24df9...ca0
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #4 Skrevet 23. mai 2024 Jeg kan gjerne kjenne fyllingen i noen dager, så blir den "slepet" bort etterhvert som jeg spiser og drikker, etter noen dager er det som normalt. Ville avventet litt før du ringer. Anonymkode: 05d3a...4a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå