AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #1 Skrevet 23. mai 2024 Hei! For noen mnd skjærte det seg mellom meg og min ex, jeg er i midten av 30 årene og han var 50 år… han brukte alltid imot meg når det var dårlig stemning(veldig ustabilt forhold over 4 år) ingen barn sammen. at jeg la ut bilder innimellom på instagram( kanskje 2 bilder pr mnd) dette var ingen vulgære bilder men vanlige bilder av meg selv( lukket profil så kun venner og noen randoms jeg hadde på vennelisten kunne se bildene jeg la ut) han hadde også en gammeldagsholdning uten å si det men forventet at maten alltid ble laget av meg samt veldig dominerende i senga… han kvelte meg, spyttet på meg og skulle alltid rise meg på stumpen.. osv osv… han var av den typen som aldri sa unnskyld uansett hvor mye skyld hab han hadde i enkelte krangler og uenigheter.. han klarte alltid å vinkle det over på meg uansett…. Han har også litt dominerende yrke hvor det handler om vakthold.. fyren er smart og oppgående, men han har eegentlig ganske lite sosiale antenner og virker veldig usikker når han prater med folk( mange har poengtert dette) og liten krets.. jeg er ferdig med fyren… men bare lurer på hva dere tenker om det jeg skriver? Anonymkode: 51074...fca
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #2 Skrevet 23. mai 2024 Han «tullet» også med at jeg burde ha burka. ts Anonymkode: 51074...fca
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #3 Skrevet 23. mai 2024 Tenker det er bra for din del at det er slutt mellom dere. Anonymkode: 2b93c...998 12 4
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #4 Skrevet 23. mai 2024 Høres ut som du rakk å komme deg unna, akkurat i tide.. mange røde flagg som tyder på at han bare ville eskalert utover i forholdet. Anonymkode: a8ce2...012 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #5 Skrevet 23. mai 2024 Bare for å spe på litt mer her så kan jeg også fortelle at siste 1,5 året( vi bodde sammen kun annenhver uke) så begynte han å prioriter meg lite var en gang jeg sa at hvis han ikke bryr seg finner jeg noen andre, Det har han brukt imot meg ofte… « at han ikke orker å være med meg om jeg vil ha andre menn» det var io ikke tilfelle , jeg ville bare føle meg elsket og prioritert… Var også en periode på 2 mnd det hadde vært slutt og jeg hadde sex med en annen fyr( vært ærlig på det hele tiden) han mener jeg har vært utro… det er jo fullstendig feil? hilsen trådstarter Anonymkode: 51074...fca
kaiturid Skrevet 23. mai 2024 #6 Skrevet 23. mai 2024 Tenker det var veldig bra du kom deg unna. Slike forandrer seg aldri. 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #7 Skrevet 23. mai 2024 Jeg tenker du burde fått bearbeidet alt som skjedde på en eller annen måte. F.eks. skriv ned alt "urettferdig" han sa og gjorde, slik at du kan lese gjennom og kjenne på hvor galt det var og på takknemlighet for at du er fri fra det. Eventuelt kan du finne selvhjelpsbøker som kanskje kan hjelpe deg å snu tankegangen. Det du må klare å gi slipp på er behovet (om du har det, og det antar jeg?) for at han skal forstå eller innrømme at han gikk over grenser og behandlet det galt. Anonymkode: a86f0...64f 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #8 Skrevet 23. mai 2024 Skjønner hvorfor han er singel (og bør være det!) Anonymkode: 39700...42b 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #10 Skrevet 23. mai 2024 Bra du kom deg unna, dette er jo seksuell og psykisk vold Anonymkode: df5dc...671 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #11 Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Flere ? 😊 Anonymkode: 51074...fca du er 30, og nøyer deg med en ekkel spyttende gris på 50.. 😨 Anonymkode: 8fe7e...9d0 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #12 Skrevet 23. mai 2024 Han kvelte deg, spyttet på deg, og sa aldri unnskyld. Virker som om uenighet om bilder var det minste problemet deres. Anonymkode: e5841...63f 2 4
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #13 Skrevet 24. mai 2024 Kanskje greit det ble slutt ja.. Anonymkode: 51074...fca 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #14 Skrevet 24. mai 2024 Han kvelte og spyttet på deg under sex uten ditt samtykke?! 🤢 I så fall er det rein vold og selvsagt totalt ugreit. Sier mye om hans kvinnesyn og mangel på respekt for deg. Anonymkode: 927c5...e21 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #15 Skrevet 24. mai 2024 Takk for hjelpen ts Anonymkode: 51074...fca
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #16 Skrevet 24. mai 2024 On 5/23/2024 at 3:50 PM, AnonymBruker said: Hei! For noen mnd skjærte det seg mellom meg og min ex, jeg er i midten av 30 årene og han var 50 år… han brukte alltid imot meg når det var dårlig stemning(veldig ustabilt forhold over 4 år) ingen barn sammen. at jeg la ut bilder innimellom på instagram( kanskje 2 bilder pr mnd) dette var ingen vulgære bilder men vanlige bilder av meg selv( lukket profil så kun venner og noen randoms jeg hadde på vennelisten kunne se bildene jeg la ut) han hadde også en gammeldagsholdning uten å si det men forventet at maten alltid ble laget av meg samt veldig dominerende i senga… han kvelte meg, spyttet på meg og skulle alltid rise meg på stumpen.. osv osv… han var av den typen som aldri sa unnskyld uansett hvor mye skyld hab han hadde i enkelte krangler og uenigheter.. han klarte alltid å vinkle det over på meg uansett…. Han har også litt dominerende yrke hvor det handler om vakthold.. fyren er smart og oppgående, men han har eegentlig ganske lite sosiale antenner og virker veldig usikker når han prater med folk( mange har poengtert dette) og liten krets.. jeg er ferdig med fyren… men bare lurer på hva dere tenker om det jeg skriver? Anonymkode: 51074...fca Link til instagramen da så vi får se hva han reagerte på. Er det bra nok bilder kan du sikkert bli influencer. Anonymkode: cef4a...78c
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #17 Skrevet 24. mai 2024 Haha, har nok ingen plan om å prøve å bli influenser gitt 😅 Ts Anonymkode: 51074...fca 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå