Gå til innhold

Pendle mellom Drøbak/Son og Oslo. Er det greit?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som pendler til Oslo fra disse stedene her?

Buss fra Drøbak og tog fra Sonsbråten? Er det lett å parkere på Sonsbråten?

Anonymkode: 63381...dfe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke forsøkt selv, men har jobbet sammen med flere som har pendlet denne strekningen daglig. 
Tror de fleste parkerte ved togstasjonen og tok tog til og fra Oslo. 

Anonymkode: 99a5b...17c

AnonymBruker
Skrevet

Pendler Son-Oslo daglig. Går korresponderende busser både til og fra Sonsveien stasjon og når det ikke er krøll hos BaneNor/Vy/hvaenn, så går dette rimelig knirkefritt. En halvtime med tog inn, pluss 10 min på hver side til destinasjon/hjem. 

Anonymkode: 457ed...dc9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Pendler Son-Oslo daglig. Går korresponderende busser både til og fra Sonsveien stasjon og når det ikke er krøll hos BaneNor/Vy/hvaenn, så går dette rimelig knirkefritt. En halvtime med tog inn, pluss 10 min på hver side til destinasjon/hjem. 

Bussene jeg snakker om er da om du bor i Son.. Vi valgte vekk Drøbak fordi det virket mer innviklet/bilavhengig å komme seg til togstasjonen i Ås. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Interessant. Trodde det var mer tungvint fra Son. Går det greit å sykle til Toget også? 

Anonymkode: 63381...dfe

AnonymBruker
Skrevet

Pendle fra Drøbak til Oslo er null problem, går busser hele tiden i rushen, xpress bussen tar ca 40 minutter inn til Oslo Bussterminal, stopper også i Bjørvika. Sjeldent problemer med bussene, de går på rute, i rush går det vel buss sånn ca hvert 7-10 minutt

Anonymkode: 971b8...3fe

AnonymBruker
Skrevet

Et par kollegaer av meg bodde i Drøbak, og de tok buss direkte fra Drøbak og inn til Oslo sentrum. Det gjorde de i årevis, så det virker jo som om det går greit, når man orker det så mange år. Bussene går veldig ofte i rushtiden også, sikkert enda mer nå.

Anonymkode: 775d5...197

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...