AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #1 Skrevet 23. mai 2024 Noen som pendler til Oslo fra disse stedene her? Buss fra Drøbak og tog fra Sonsbråten? Er det lett å parkere på Sonsbråten? Anonymkode: 63381...dfe
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #2 Skrevet 23. mai 2024 Har ikke forsøkt selv, men har jobbet sammen med flere som har pendlet denne strekningen daglig. Tror de fleste parkerte ved togstasjonen og tok tog til og fra Oslo. Anonymkode: 99a5b...17c
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #3 Skrevet 23. mai 2024 Pendler Son-Oslo daglig. Går korresponderende busser både til og fra Sonsveien stasjon og når det ikke er krøll hos BaneNor/Vy/hvaenn, så går dette rimelig knirkefritt. En halvtime med tog inn, pluss 10 min på hver side til destinasjon/hjem. Anonymkode: 457ed...dc9
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #4 Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Pendler Son-Oslo daglig. Går korresponderende busser både til og fra Sonsveien stasjon og når det ikke er krøll hos BaneNor/Vy/hvaenn, så går dette rimelig knirkefritt. En halvtime med tog inn, pluss 10 min på hver side til destinasjon/hjem. Anonymkode: 457ed...dc9 Bussene jeg snakker om er da om du bor i Son.. Vi valgte vekk Drøbak fordi det virket mer innviklet/bilavhengig å komme seg til togstasjonen i Ås. Anonymkode: 457ed...dc9
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #5 Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Pendler Son-Oslo daglig. Går korresponderende busser både til og fra Sonsveien stasjon og når det ikke er krøll hos BaneNor/Vy/hvaenn, så går dette rimelig knirkefritt. En halvtime med tog inn, pluss 10 min på hver side til destinasjon/hjem. Anonymkode: 457ed...dc9 Interessant. Trodde det var mer tungvint fra Son. Går det greit å sykle til Toget også? Anonymkode: 63381...dfe
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #6 Skrevet 23. mai 2024 Pendle fra Drøbak til Oslo er null problem, går busser hele tiden i rushen, xpress bussen tar ca 40 minutter inn til Oslo Bussterminal, stopper også i Bjørvika. Sjeldent problemer med bussene, de går på rute, i rush går det vel buss sånn ca hvert 7-10 minutt Anonymkode: 971b8...3fe
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #7 Skrevet 23. mai 2024 Et par kollegaer av meg bodde i Drøbak, og de tok buss direkte fra Drøbak og inn til Oslo sentrum. Det gjorde de i årevis, så det virker jo som om det går greit, når man orker det så mange år. Bussene går veldig ofte i rushtiden også, sikkert enda mer nå. Anonymkode: 775d5...197
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå