AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #41 Del Skrevet 26. mai 2024 Den anonyme skrev (1 minutt siden): Nei, aske er det reneste som finnes 🙌🏻 Mulig men urin er faktisk reint det også 😅 Anonymkode: f8c9a...9f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den anonyme Skrevet 26. mai 2024 #42 Del Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mulig men urin er faktisk reint det også 😅 Anonymkode: f8c9a...9f7 Joa, men jeg MÅTTE rette på det, for er litt perfeksjonist i dag 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #43 Del Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 25.5.2024 den 0.24): Jo, det er sant. Om du googler selv, så finner du flere artikler som sier det samme. Anonymkode: b7e26...05b Nå går vi ikke og tisser i dusjen hver gang vi på tisse, så dem gangene det skjer så har det veldig lite og si. Viktig meg knipeøvelser jevnlig og man skal faktisk stoppe strålen når man tisser nå og da for og holde muskelen der nede i orden. Men mange land har stå do 😅 Anonymkode: f8c9a...9f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #44 Del Skrevet 26. mai 2024 ThereGoesBob skrev (På 25.5.2024 den 1.43): Tenker denne mentaliteten er den samme for de som synes det er greit å pisse i svømmebassenget, noe som egentlig burde være forbeholdt umodne småunger som ikke vet bedre. Svømmer du rundt i vannet som kommer ut og renner ned i sluket? Nei tenkte det. Du må være mindre intelligent Anonymkode: c0392...80b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #45 Del Skrevet 26. mai 2024 Den anonyme skrev (1 minutt siden): Joa, men jeg MÅTTE rette på det, for er litt perfeksjonist i dag 🤪 Rett skal være rett si 🤣 Anonymkode: f8c9a...9f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #46 Del Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 23.5.2024 den 17.39): Da ville du tatt et fotbad i en urinal også? 🫣 Hvis tiss ikke er skittent eller ekkel lukt. 🥴 Men skjønner hva du mener absolutt, jord er jo skit, men på en veldig naturlig måte. Jeg syns jord er jord, men andre menneskers sin kroppsveske er litt æsj. Prøver å ta det opp på en pen måte tror jeg, virker som alle fleste her inne tisser I dusjen sin eller andres. Ts Anonymkode: e5b0d...7f7 Og noen lar andre tisse seg i munnen. Vi er høyst forskjellige. Anonymkode: 71881...ca9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den anonyme Skrevet 26. mai 2024 #47 Del Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Rett skal være rett si 🤣 Anonymkode: f8c9a...9f7 Ja er’u gærn 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fenrir Skrevet 26. mai 2024 #48 Del Skrevet 26. mai 2024 urin tetter røra over tid, den infoen har jeg fra mer enn en rørlegger. på sikt vil det også kunne komme lukt med mindre dere renser vannlåsen ofte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #49 Del Skrevet 26. mai 2024 Litt på siden av spørsmålet: hvorfor i all verden vil man tisse i dusjen? De fleste har da et toalett rett ved og kan gjøre unna tissing før de går i dusjen. Som barn fikk jeg lov å tisse i badekaret hvis det ble krise og jeg sto der og dusjet (mor ville nok ikke ha vannsøl over hele badet), men jeg kan ikke ha vært mer enn 7-8 år før jeg selv syntes det ble ekkelt og sørget for å gå på do før jeg skulle dusje. Så litt til spørsmålet, si fra til roomien at hvis det på død og liv skal tisses i dusjen så forventer du at han/hun vasker etter seg så du slipper tråkke i urinrester. Når man bor sammen med noen så bør man ta mer hensyn enn om man bor alene. Anonymkode: f5ccb...99a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #50 Del Skrevet 26. mai 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: Nå går vi ikke og tisser i dusjen hver gang vi på tisse, så dem gangene det skjer så har det veldig lite og si. Viktig meg knipeøvelser jevnlig og man skal faktisk stoppe strålen når man tisser nå og da for og holde muskelen der nede i orden. Men mange land har stå do 😅 Anonymkode: f8c9a...9f7 De toalettene du sikter til er ikke for å stå oppe! Det er for å sitte ned i det som kalles asian squat/slavic squat. Det er dessuten den sunneste posisjonen for fordøyelsessystemet når det gjelder å få ut avføring. Anonymkode: b0379...fca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #51 Del Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nå går vi ikke og tisser i dusjen hver gang vi på tisse, så dem gangene det skjer så har det veldig lite og si. Viktig meg knipeøvelser jevnlig og man skal faktisk stoppe strålen når man tisser nå og da for og holde muskelen der nede i orden. Men mange land har stå do 😅 Anonymkode: f8c9a...9f7 Opp til deg om du vil trosse ekspertenes anbefalinger, som bare vil gi deg bedre bekkenbunns-helse, de vet jo åpenbart at man ikke står i dusjen for å tisse hver gang man må på do, likevel så er det frarådet. Anonymkode: b7e26...05b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThereGoesBob Skrevet 26. mai 2024 #52 Del Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Svømmer du rundt i vannet som kommer ut og renner ned i sluket? Nei tenkte det. Du må være mindre intelligent Anonymkode: c0392...80b ...hilsen dusjtisseforkjemperen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #53 Del Skrevet 26. mai 2024 Folk som sier man ikke kan lukte tissing i dusjen tar feil. Badet i husstander der dusj-tissing frekventeres jevnlig får en egen eim. Selv om de ellers vasker godt. Litt sånn som med røykere som tror andre ikke lukter uvanen deres. Anonymkode: 13a8d...e67 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #54 Del Skrevet 27. mai 2024 On 5/25/2024 at 7:10 AM, AnonymBruker said: Noen mennesker blir, som tidligere nevnt i tråden, blir automatisk tissetrengt når underlivet er i vann - spesielt varmt vann trigger det instinktet. Ikke alle har den mekanismen. Dermed tenker jeg at det ikke er så merkelig at man ser et så todelt splittelse blant dem som synes det er naturlig, og de som ikke synes det. Anonymkode: b0379...fca Hvor har du dette fra? Er 50% av folk født tisserrengte av vann? Trodde alle ble det, tissetrengt av varmt vann, bare at noen velger å ikke gi utløp for det når toalettet er rett ved 🤪 -ts Anonymkode: e5b0d...7f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #55 Del Skrevet 28. mai 2024 5 hours ago, AnonymBruker said: Hvor har du dette fra? Er 50% av folk født tisserrengte av vann? Trodde alle ble det, tissetrengt av varmt vann, bare at noen velger å ikke gi utløp for det når toalettet er rett ved 🤪 -ts Anonymkode: e5b0d...7f7 Det er fra hva jeg husker, flere enn 50% på "vår side" av saken, altså de som tisser på automatikk av vann, men det skal jeg ikke si bomsesikkert. Det som derimot er sikkert, er at dette instinktet er vitenskapelig bevist og tydelig studert. Og som med alle andre instinkter, har noen lettere for å "overstyre" instinktet, og å holde seg, i stedet for å gi etter for det. Du kan enkelt lese mye om det her med noen enkle googlesøk, men det har å gjøre med nerver i hjernen og kan påvirkes av en haug av ting (som blodtrykk, overvekt, røyking, alkoholinntak, prostata osv). Og selvsagt har du dem som har svak musklatur i bekkenbunnen, de vil naturligvis også ha vanskeligere for å overstyre instinktet. Men det kommer altså sterkere for noen enn hos andre, så man skal ikke ta for gitt at noe er like enkelt for andre å la vær. Hvis man tar seg tiden til å sette seg inn i andres opplevelser av noe, så vil vi ofte se at vår opplevelse av noe gir oss en fordel, eller en ulempe. I begge fall, bør vi alle holde oss for gode til å dømme. Vil også nevne, for morsomhetens skyld, at det finnes noen som ikke kun blir trigget av dette instinktet med rennende vann, eller når de bader, men også når de blir kalde - og noen da tisser på seg. Det er for min del tydelig tegn på hvor vanskelig det er for noen å overstyre, for ingen velger å tisse på seg i offentlig rom. Eller, det er iallfall for spesielt interesserte. Første gang jeg hørte om disse tingene er mange år siden, hvor jeg traff en av disse, og fikk forklaringen. Personen hadde flyttet til et varmt land av denne grunn, men hun var ikke åpen om det. Hun synes, naturlig nok, at det var innmari flaut å innrømme til venner, bekjente og kolleger. Anonymkode: b0379...fca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #56 Del Skrevet 28. mai 2024 Veldig forståelig at folk har forskjellige diagnoser, og etter fødsel er mange svekket. Og at varmt vann kan trigge en følelse. Barn gjør det før de vet bedre. Kan ikke si at 50% av alle på ungdomsskolen tisset i dusjen pga de var bioligisk slik, men hva vet jeg. Har man vane for det, blir man trigget til å gjøre det, akkurat som alle vaner. Men det er jo et bevisst valg, enten er man trent til å holde seg, eller gir man etter for latskap. Men å tisse I en dusj uten kabinett, som voksen person i slutten av 20årene når du deler det med andre, uten å ta hensyn til å skylle etterpå (gjør det nok i slutten av hver dusj), er et valg personen tar. Da mener jeg det går på hygiene og folkeskikk Anonymkode: e5b0d...7f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 28. mai 2024 #57 Del Skrevet 28. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 26.5.2024 den 9.07): Mulig men urin er faktisk reint det også 😅 Anonymkode: f8c9a...9f7 Urin kan ha bakterier og litt andre ting i seg. Det er på ingen måte en steril væske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå