AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #1 Skrevet 23. mai 2024 Hei, i siste årene har sosialtlivet blitt ødelagt at folk generelt ikke tør å snakke til noen i virkeligheten men på sosiale medier er dem plutdelig modige og komfortable, og spesielt mange jenter i dag. Dersom man treffer dem i virkeligheten, altså på skolen, på byen osv, spiller dem kostbare og overlegne. De tør rett og slett ikke å holde en samtale, samtidig de samme jentene er på alle datingsapper og ser etter oppmerksomhet fra gutter, evt ligg der og her. Det som er enda morsomt at de jentene er de som også går rundt og klager på at de ikke finner forhold mens de ikke klarer å kommunisere sosialt utenfor sosiale medier. Kan noen gjerne forklare hvorfor har det blitt sånt DERSOM NOEN SKJØNNER DETTE? Hilsen fortvilt ung mann i dagenssamfunn! Anonymkode: d8477...47f
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #2 Skrevet 23. mai 2024 Er andre måter å si at man føler seg avvist på, du blir ikke mer sjarmerende for damene med pick me vibe hilsen eldre dame Anonymkode: 0ed44...abc 9 6
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #3 Skrevet 23. mai 2024 Kan hende de bare ikke vil prate med deg. Anonymkode: 1fe83...6f4 9 6
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #4 Skrevet 23. mai 2024 Er ikke det bare litt typisk norsk da? Vi snakker ikke alltid så mye med fremmede? Anonymkode: 1a9a8...d20 4 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #5 Skrevet 23. mai 2024 Er helt lov å ville prate eller flørte med noen menn, men ikke med deg. Anonymkode: 29bbf...ff6 7 4
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #6 Skrevet 23. mai 2024 Fordi det er utrygt å snakke med fremmede menn. Anonymkode: caf50...1e1 5 3
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #7 Skrevet 23. mai 2024 Er det lenge siden du har fått deg noe? (Det virker sånn) Anonymkode: 5a24c...26f
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #8 Skrevet 23. mai 2024 Det kommer jo helt an på din fremtoning ovenfor disse jentene.. Anonymkode: d071e...445 5 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #9 Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei, i siste årene har sosialtlivet blitt ødelagt at folk generelt ikke tør å snakke til noen i virkeligheten men på sosiale medier er dem plutdelig modige og komfortable, og spesielt mange jenter i dag. Dersom man treffer dem i virkeligheten, altså på skolen, på byen osv, spiller dem kostbare og overlegne. De tør rett og slett ikke å holde en samtale, samtidig de samme jentene er på alle datingsapper og ser etter oppmerksomhet fra gutter, evt ligg der og her. Det som er enda morsomt at de jentene er de som også går rundt og klager på at de ikke finner forhold mens de ikke klarer å kommunisere sosialt utenfor sosiale medier. Kan noen gjerne forklare hvorfor har det blitt sånt DERSOM NOEN SKJØNNER DETTE? Hilsen fortvilt ung mann i dagenssamfunn! Anonymkode: d8477...47f Utfra hvordan du ordlegger deg vil jeg tro du oppleves invaderende og truende. Den naturlige respons på det er at kvinner unngår deg og unngår øyekontakt. Ingen ønsker å bli blinket ut av et rovdyr. Slutt å se på kontakt som en rettighet du har. Anonymkode: b8712...ba6 9 6
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #10 Skrevet 23. mai 2024 Landets jenter er usikre på seg selv (aner ikke hva andre kulturer er), men tar en rolle der de skal være ettertraktet og verdifulle fordeom, slik det bildet de fremstiller seg som på sosiale medier og i veninnegjenen. Alle vil være den jenta liksom. Vi har bygd opp et slikt samfunn gjennom tiår der vi ikke skal snakke med fremmede. Det er absolutt noe galt med norske jenter likefullt som det er noe galt med "norske overlegne menn som alle tror de skal arve pappa en dag og bli konge på haugen blant damene." Sorry, men om du er oppegående, kul, og morsom eller respektfull så er det absolutt lov å si noe er galt med jenter. Fortsett å ta kontakt, innerst inne, elsker de det. Hilsen Jente Anonymkode: 26149...254 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #11 Skrevet 23. mai 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: Utfra hvordan du ordlegger deg vil jeg tro du oppleves invaderende og truende. Den naturlige respons på det er at kvinner unngår deg og unngår øyekontakt. Ingen ønsker å bli blinket ut av et rovdyr. Slutt å se på kontakt som en rettighet du har. Anonymkode: b8712...ba6 Er også lov å bare bli litt lei, og skrive en post der man er frustrert, uten at TS er et rovdyr i virkeligheten. Alle møter et punkt de blir lei? Anonymkode: 26149...254
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #12 Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er også lov å bare bli litt lei, og skrive en post der man er frustrert, uten at TS er et rovdyr i virkeligheten. Alle møter et punkt de blir lei? Anonymkode: 26149...254 Alle blir lei, men folk flest regulerer seg. Anonymkode: 975e0...a7d 8
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #13 Skrevet 23. mai 2024 Regelen er, alltid vite din liga. Alltid. Ta en titt i speilet inni deg selv om du ikke vet hvilken liga du spiller i. Jeg er singel og har en veninnegjeng som er singel. De har aldri klaget over å være singel men sier de vil møte noen. Hver gang vi er ute og menn kommer opp til bordet, stivner de til. Ingen snakker tilbake til gutta, og unnskylder seg med at de er på jentekveld. Venninnene mine vet rett og slett ikke hvordan å ta i mot kontaktskapende menn. En annen gang skjedde dette, og nabobordet med menn ble avvist gang på gang av venninnene mine. Høflig var de riktig nok, men venninnene mine sa bare "nah vi orker ikke". Men disse guttene ga seg ikke, og høflig tok de kontakt igjen for 4 gang og spurte om de kunne kjøpe en øl. Til slutt, ble venninnene mine dratt ut av skallet sitt, og en av de dater nå en av gutta. Jeg blir flau når jeg ser hvor innadvendte oppegående flotte jenter er (mine veninner), og hvordan de reagerer på å bli sjekket opp. Så lenge det er høflig, er det ikke noe galt I det. Fortsett den gode jobben, så ordner det seg til slutt. Anonymkode: 26149...254 1 1
Gjest LanoAltforstor Skrevet 23. mai 2024 #14 Skrevet 23. mai 2024 (endret) . Endret 17. juni 2024 av LanoAltforstor
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #15 Skrevet 23. mai 2024 Det er nok fordi unge jenter er usikre og ikke har lært helt hvordan de skal være åpne, hyggelige og flørtete, mens de samtidig skal sette grenser. Resultatet blir at de virker overlegne, fordi de ikke klarer å by på seg selv. Mens de i realiteten er usikre og har lavere sosiale ferdigheter enn man tror. På nett uttrykker folk seg kun skriftlig, det er stor forskjell, som alle erfarer. Anonymkode: e5267...cfc 2 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #16 Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hilsen Jente Anonymkode: 26149...254 Særlig! Hilsen dronning Elizabeth Anonymkode: 65862...926 2 1 7
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #17 Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Regelen er, alltid vite din liga. Alltid. Ta en titt i speilet inni deg selv om du ikke vet hvilken liga du spiller i. Jeg er singel og har en veninnegjeng som er singel. De har aldri klaget over å være singel men sier de vil møte noen. Hver gang vi er ute og menn kommer opp til bordet, stivner de til. Ingen snakker tilbake til gutta, og unnskylder seg med at de er på jentekveld. Venninnene mine vet rett og slett ikke hvordan å ta i mot kontaktskapende menn. En annen gang skjedde dette, og nabobordet med menn ble avvist gang på gang av venninnene mine. Høflig var de riktig nok, men venninnene mine sa bare "nah vi orker ikke". Men disse guttene ga seg ikke, og høflig tok de kontakt igjen for 4 gang og spurte om de kunne kjøpe en øl. Til slutt, ble venninnene mine dratt ut av skallet sitt, og en av de dater nå en av gutta. Jeg blir flau når jeg ser hvor innadvendte oppegående flotte jenter er (mine veninner), og hvordan de reagerer på å bli sjekket opp. Så lenge det er høflig, er det ikke noe galt I det. Fortsett den gode jobben, så ordner det seg til slutt. Anonymkode: 26149...254 Det er skikkelig skummelt når noen prøver seg. Med de jeg kjenner er det null stress og skravla går, men med fremmede mennesker spesielt når det er press der kjenner jeg meg igjen i at det er veldig lett å avslå over å slippe å konfrontere det møte som kan bli til den kjæresten du søker etter. Anonymkode: 4204b...2d0
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #18 Skrevet 23. mai 2024 Vet ikke hvordan jeg skal tørre å slippe fremmede menn nært nok til at vi kan bli kjennt, lettere å la det gå mer tid å bare håpe at neste mann skal bli et naturlig møte som på magisk vis ikke kjennes så skummelt ut. Anonymkode: 4204b...2d0
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #19 Skrevet 23. mai 2024 Jeg for min del er både sjenert og sliter med angst i møte med fremmede. Jeg foretrekker møte folk via apper hvor vi kan chatte litt først. Jeg blir skikkelig ukomfortabel om fremmede tar kontakt med meg direkte, og jeg får ikke frem mange ord. Samtidig er jeg sprudlende og energisk når jeg er med de jeg kjenner og er trygg på. Jeg er garantert en av de du ville dømt til å være kostbar og overlegen, du bare ser det du vil se, uten tanke for at man kan ha sine grunner til å være mer komfortabel med sosiale medier og apper enn direkte møte med fremmede. Og det er nettopp slike dømmende mennesker som gjør meg mer ukomfortabel... Anonymkode: 0d888...2ee 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #20 Skrevet 23. mai 2024 Jeg har vært på datingapper og avsluttet det for godt. Typiske meldinger fra menn starter gjerne slik: - Hei ( Svært lite interessant og enda verre når følgende svar blir 2-3 ord maks) - Vin hos deg eller meg? (Kanskje etter at vi har møttes noen ganger og kjemien stemmer) - Hva gjør du da, jenta mi? ( Jeg er ikke jenta di, da hadde jeg ikke vært på datingapp) - Når skal vi møtes? ( Kanskje bli litt kjent og finne ut om vi har felles interesser først) - Hele livshistorien med en gang (🤯) - Har hatt en del uhell med tanke på damer. Du og jeg vil nok få det fint sammen. Deretter en rekke negative ting om damene han har hatt. (Her bør han vel kanskje gå litt i seg selv, alt kan ikke være bare damene sin skyld. - Er du flyttbar, jeg har jobb og barn så kan ikke flytte? (Jeg har også jobb og barn her jeg bor) - Er gift, men kona sitter i rullestol. Er du interessert i å møtes for prat og kos? (Bidra til utroskap, nei takk) Nei takk til alle som starter en samtale på den måten. Anonymkode: 73b54...26d 1 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå