AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #1 Skrevet 23. mai 2024 Jeg får ekstremt stor mage , ubehagelig å ligge på magen, ømme bryster, sover dårligere og småkvalm i det egget har festet seg selv om jeg får negative tester fordi det er for tidlig Anonymkode: dadff...32e
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #2 Skrevet 23. mai 2024 Jeg har vært gravid 3 ganger. Første gang merket jeg ingenting før uteblitt mens, kjentes ut som mensen var like om hjørnet. De 2 andre gangene murret det hele tiden etter eggløsning. Og ømme puppet osv. Er 9 dpo nå og tviler jeg er gravid. Sist måned kom mensen på 10/11 dpo så er vel like rundt hjørnet. Har selvsagt et håp men tviler. Anonymkode: 1b2bf...967
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #3 Skrevet 23. mai 2024 Jeg har merket det begge gangene. Første gang med ekstremt ømme pupper omtrent fra egget festet seg, og andre gang fordi jeg fikk voldsom aversjon mot enkelte lukter jeg aldri før har brydd meg om, men det var bare noen dager før ikm. Anonymkode: 31cb8...5f3
mommyaka Skrevet 23. mai 2024 #4 Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg får ekstremt stor mage , ubehagelig å ligge på magen, ømme bryster, sover dårligere og småkvalm i det egget har festet seg selv om jeg får negative tester fordi det er for tidlig Anonymkode: dadff...32e Bare husk at du er ikke gravid før du produserer hgc. Ofte det de symptom du får som du skriver over er flr eggløsning og etter. Og selv når egget fester seg tar det flere dager før du produserer nok hgc. Du var gravid...ikke tro feil...men bare vær litt forsiktig da jeg vet mange leser slike historier og tror de kan kjenne gravid tegn 3 dager etter eggløsning etc.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #5 Skrevet 23. mai 2024 Jeg merker det rundt festing, ja. Har ikke testet før til angitt tid, ved uteblitt mens, så noen dager senere, for jeg har ikke orket stresset med evt. negative tester. Men det er helt normalt. Tar en stund før hcg bli såpass høyt at det kan spores i urinen. Anonymkode: 5b15b...71f
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #6 Skrevet 23. mai 2024 Merket det godt med nummer to. Jeg visste jeg var gravid ganske raskt etter eggløsning. Alt i fra ømme bryst, øm nedre del mage, sensitive slimhinner (småtett i nesen), høyere puls (har pulsklokke) og syns det var tungt å gå opp en trapp. Jeg har stort sett en del symptomer rundt/etter eggløsning som ømme bryster. Men det er total mengden som skilte seg ut fra en normal eggløsning. Og vi prøvde ikke å bli gravid. Jeg trodde egentlig ikke at jeg kom til å bli gravid igjen, så det var ikke sånn at jeg kjente etter symptomer. Men med så mange tegn visste jeg at jeg var gravid, så ikke så overrasket når jeg fikk testet uken etterpå. Anonymkode: 99d08...d52
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #7 Skrevet 23. mai 2024 Jeg merket det ekstremt godt denne gangen. tungpust, halsbrann, svimmel, tett nese og vondt når jeg trykket på magen. Anonymkode: a874a...d0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå