ValarMorghulis Skrevet 23. mai 2024 #21 Del Skrevet 23. mai 2024 Brukt metoden i 2-3 år til sammen med samboeren. Ble gravid med barn nr. 1 på første forsøk etter vi sluttet å hoppe av i svingen, og på andre forsøk med nr. 2. Så for oss har det funket veldig fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #22 Del Skrevet 23. mai 2024 Vi har praktisert det i 7-8 år. Jeg ble gravid rakst da vi aktivt prøvde å få barn. Så det har fungert greit for oss. Blir jeg gravid igjen blir det en gledelig overraskelse. Anonymkode: c04b3...a31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #23 Del Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 23.5.2024 den 14.19): Vi har hoppa av i svingen i 10 år. Mulig det er flaks. Mulig det funker. Ble gravid på første forsøk den ene gangen vi gikk for det. Kommer aldri til å begynne på hormonell prevensjon. Kan kan komme inni meg før, under og etter mensen. Anonymkode: f7ce6...d2e Samme her. Har blitt gravid på første mulige forsøk de 3 gangene vi ønsket det. Så tilsynelatende ingenting galt med fertiliteten. Men aldri blitt gravid utenom selv om vi har hoppet av i svingen i over 10 år. Mannen kjenner nok kroppen sin godt og har god kontroll på når han kommer da. Anonymkode: 3ad7d...483 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #24 Del Skrevet 24. mai 2024 Vi temper og har sex uten annen prevensjon. Har gjort dette i 18 mnd og ikke blitt gravid. Blir vi det tar vi det på strak arm. Han får komme inni meg rett før mensen om temperaturene tilsier det, og under mensen. Anonymkode: b4bce...9e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymMisbruker Skrevet 24. mai 2024 #25 Del Skrevet 24. mai 2024 Jeg har hoppet av i svingen mange ganger og aldri blitt gravid. Sikkert et av mannsprivilegiene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2024 #26 Del Skrevet 25. mai 2024 Når det ikke lenger var krise om vi ble gravide, og hvor vi hadde beholdt ved positiv test, så droppet vi prevensjon og brukte dette som metode. Ble ikke gravid på nærmere 2år, og førstemann ble til ved aktiv prøving. Nummer 2 og nummer 3 er uplanlagte i den grad at det ikke var aktiv prøving (men ønsket dersom vi ble gravid) og ble til ved å hoppe av i svingen. fortrinnsvis 3mnd med nummer 2 og med nummer 3 rakk jeg ikke engang å få tilbake mensen igjen etter fødsel før jeg stod med positiv test. Kan anbefales om man uansett har lyst på unger🙃 Anonymkode: c5e3d...178 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå