AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #1 Del Skrevet 23. mai 2024 . Anonymkode: bd8c8...e41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #2 Del Skrevet 23. mai 2024 Ja det har jeg blitt i mine yngre dager. Endte med en abort. Idiotisk metode som er langt ifra sikker, men var ung, dum og naiv. Anonymkode: e2ac2...206 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #3 Del Skrevet 23. mai 2024 Det er null prosent sikkert. De dagene du kan bli gravid, kan du like gjerne bli det om han hopper av i svingen. Det kommer sperm ut lenge før det går for ham, pre-cum, som du kan bli gravid av. Anonymkode: 7b1bc...faa 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #4 Del Skrevet 23. mai 2024 Jepp, jeg har blitt det. Anonymkode: bec3f...2b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #5 Del Skrevet 23. mai 2024 Jeg er et resultat av å hoppe av i svingen. det er selvfølgelig en ELENDIG prevensjonsmetode. Anonymkode: ec11f...9a4 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 23. mai 2024 #6 Del Skrevet 23. mai 2024 Det er iallfall ingen sikker måte. Kondom er sikker og du kan bli gravid ved å hoppe av i svingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #7 Del Skrevet 23. mai 2024 Hvis du ikke har råd til kondomer har du ikke råd til barn. Anonymkode: fc804...c5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #8 Del Skrevet 23. mai 2024 Vi har hoppa av i svingen i 10 år. Mulig det er flaks. Mulig det funker. Ble gravid på første forsøk den ene gangen vi gikk for det. Kommer aldri til å begynne på hormonell prevensjon. Kan kan komme inni meg før, under og etter mensen. Anonymkode: f7ce6...d2e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #9 Del Skrevet 23. mai 2024 Aldri blitt uønsket gravid, der altså. Anonymkode: f7ce6...d2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #10 Del Skrevet 23. mai 2024 Hvis du gidder å google eller lese andre tråder her så vil du se at ganske mange har opplevd å bli gravid av å hoppe av i svingen. Noen blir det enkelt fordi de er veldig fruktbar og har sex i fertilitetsvindu, andre har kanskje dårlig biologisk match og bruker mer tid og må planlegge graviditet uansett hvordan de prøver. Anonymkode: ac38b...f03 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #11 Del Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): . Anonymkode: bd8c8...e41 Jeg hadde kjæreste i 5 hele år som ung, hoppet av i svingen og brukte sjeldent prevensjon. Ble aldri gravid med han. Neste gang jeg var uten prevensjon var et forhold mange år senere. Hadde sex bare en gang i mnd i 1 år, uten prevensjon. Ble ikke gravid. Nåværende samboer, gravid på første forsøk uten prevensjon. Gravid igjen med å hoppe av I svingen. Gravid for tredje gang med prevensjon. Ingenting er sikkert. Anonymkode: 97078...8a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaiturid Skrevet 23. mai 2024 #12 Del Skrevet 23. mai 2024 Hører mannfolk hopper av litt sent med vilje.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #13 Del Skrevet 23. mai 2024 Leste meg opp på det der en gang for lenge siden og mener at tallene jeg fant var at å hoppe av i svingen er like sikkert som kondom. Dette fordi kondom i faktisk bruk ofte har noen brukerfeil som gjør at den teoretiske sikkerheten aldri oppnås. Med det sagt så ble jeg gravid av det, men da etter å ha praktisert metoden med to ulike partnere - først en i to år, og så nåværende partner i fire år før det altså ble graviditet av det. Jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke om det i ettertid, all prevensjon er usikker, så det er jo umulig å vite hvordan det ville gått om vi brukte noe. Kanskje over tid at det ville blitt en graviditet uansett. Men jeg vet at jeg aldri skal ha hormoner igjen. Men aborten jeg tok den gangen var grusom, så nå er det kondom uten unntak for meg. Jeg syns dette med prevensjon er vanskelig… Anonymkode: 8a57b...9fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diskulis Skrevet 23. mai 2024 #14 Del Skrevet 23. mai 2024 Reagerte veldig negativt på hormonell prevensjon, så sluttet med p-piller før jeg fylte 20. Brukte ikke kondom lenge med kjærester, bare de første gangene. Så hoppe av i svingen var min metode i rundt ti år, uten bli gravid. Den dagen vi bestemte oss for å få barn og «gjennomføre svingen😅» ble jeg gravid etter kun et par måneder. Så var nok ikke noe særlig galt med fertiliteten. MEN jeg ville aldri anbefale det til noen som absolutt ikke vil bli gravid. Lett å bomme på sikre perioder, det lekkes precum og sæd lever lengre enn man tror inni. Så anser det som en meget usikker metode, og at jeg hadde mest flaks som aldri ble gravid av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #15 Del Skrevet 23. mai 2024 Besteforeldrene mine fikk 8 barn på den måten Anonymkode: e3934...bfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #16 Del Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er et resultat av å hoppe av i svingen. det er selvfølgelig en ELENDIG prevensjonsmetode. Anonymkode: ec11f...9a4 Som førte til noe godt, Anonymkode: 0f379...c12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #17 Del Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): . Anonymkode: bd8c8...e41 Mor mi vart det.....takket være det så fikk jeg svart på dette intelligente innlegget ditt. Anonymkode: 49e9d...d0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #18 Del Skrevet 23. mai 2024 alltid praktisert hopp av i svingen. Aldri blitt gravid. Men jeg er nok unntaket Anonymkode: 47333...8a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #19 Del Skrevet 23. mai 2024 Jeg ble gravid under et år etter første barn ble født når vi praktisert hoppe av i svingen. Anonymkode: 9da66...d90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #20 Del Skrevet 23. mai 2024 Over tid er det veldig lite trygt. De som hevder noe annet har enten vært veldig heldig, er lite fruktbar selv, eller er med en steril mann. Virker som veldig mange unge tror at dette er trygt, og mange av de vil lære på den harde måten Anonymkode: 6dde0...6fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå