AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #1 Del Skrevet 23. mai 2024 Fra start til slutt, hvor, kommer begge og ca tid osv. Vil høre fra dere foreldre i en hverdagsfamilie som gjerne har vært sammen i mange år.... Anonymkode: d30cb...c0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #2 Del Skrevet 23. mai 2024 Det varierer veldig fra gang til gang. Innimellom er det en kjappis på vaskerommet, andre ganger er det timeslange økter på soverommet. Vi kan også ha bare oralsex eller felles onani innimellom. Akkurat nå sover ett av barna på rommet vårt og da blir det mye sex i resten av huset. Vi begge kommer minst én gang hver bortsett fra under kjappis, da er det ikke alltid vi kommer. Vi gjør noe seksuelt hver dag, men sex med orgasmer er vel 3-8 ganger i uka. Med aktivitetsnivået og søvnen til de to minste er vi ofte nede i 3-4 ganger i uka akkurat nå, men det tar seg alltid opp når det er rom for det. Vi begge er tilfredse og det er det viktigste. Sammen i 16 år og har 3 barn Anonymkode: bda4d...e2b 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #3 Del Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det varierer veldig fra gang til gang. Innimellom er det en kjappis på vaskerommet, andre ganger er det timeslange økter på soverommet. Vi kan også ha bare oralsex eller felles onani innimellom. Akkurat nå sover ett av barna på rommet vårt og da blir det mye sex i resten av huset. Vi begge kommer minst én gang hver bortsett fra under kjappis, da er det ikke alltid vi kommer. Vi gjør noe seksuelt hver dag, men sex med orgasmer er vel 3-8 ganger i uka. Med aktivitetsnivået og søvnen til de to minste er vi ofte nede i 3-4 ganger i uka akkurat nå, men det tar seg alltid opp når det er rom for det. Vi begge er tilfredse og det er det viktigste. Sammen i 16 år og har 3 barn Anonymkode: bda4d...e2b Oj. Det var voldsomt. Så bra for dere...Følte plutselig at forholdet vårt var veldig dårlig. Anonymkode: d30cb...c0e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #4 Del Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Oj. Det var voldsomt. Så bra for dere...Følte plutselig at forholdet vårt var veldig dårlig. Anonymkode: d30cb...c0e Jeg tror ikke man skal sammenligne så veldig med andre for å bedømme om sitt eget forhold er bra eller dårlig. Mange par har sjeldent sex, men er tilfredse og lykkelige likevel. Vi er jo alle forskjellige når det kommer til behov for sex og nærhet. Både jeg og min mann har stort behov for sex og nærhet og da blir det gjerne at vi har mye sex. Hvis vi skal ta forholdet vårt som eksempel så tror jeg mange ville ha følt at dette ikke var forholdet for dem på mange måter, men vi trives godt og det er jo det viktigste. Anonymkode: bda4d...e2b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #5 Del Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Fra start til slutt, hvor, kommer begge og ca tid osv. Vil høre fra dere foreldre i en hverdagsfamilie som gjerne har vært sammen i mange år.... Anonymkode: d30cb...c0e På hotell, i leilighet eller hus som er leid gjerne for en langweekend i en eller annen storby. Vi har et par slike turer i året. Disse weekendene har vi mye sex/sex mange ganger. Hun kommer hver gang, minimum 1 gang. Hvor mange ganger jeg kommer varierer. Jeg er ikke så opptatt av å komme hver gang vi har sex. Tidsbruk er vanskelig å anslå, da vi som sagt har mye sex/sex mange ganger i løpet av disse weekendene. Hjemme i det daglige gidder vi svært sjeldent å ha sex. Vi er en «hverdagsfamilie» som har vært sammen i mange år (20+). Anonymkode: f8c61...cdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #6 Del Skrevet 23. mai 2024 Hos oss foregår sex alltid i senga, aldri andre steder. Litt oralsex, men slett ikke hver gang. Han kommer kun av penetrering, så vi avslutter aldri med bj. Nesten bare misjonær, fordi det er det vi liker best, varierer litt innimellom. Hvor lang tid det tar vet jeg ikke, har aldri tatt tiden. Men hun trenger en del tid på oppvarming, så oppvarming/oral etc tar vel en 20-30 minutt og så PIV i ca 5-10 minutt. Hvis han må holde tilbake lenger enn det, så kommer han ikke i det hele tatt. Hun kommer 0-3 ganger pr gang, han 0-1 gang. Har sex ca 1-4 ggr pr mnd. Sammen i 20 år. Anonymkode: 53930...04f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #7 Del Skrevet 23. mai 2024 Noen ganger går vi rett på sak. River av oss klærne og går rett på samleie. Andre ganger starter det med langvarig kjæregn. Avslutter alltid med samleie. Det går alltid for henne først, både en og to ganger. Skal jeg få det til å gå, må jeg plassere en pute under rompa hennes slik at bekkenet heves. Deretter blir det misjonæren med hennes bein høyt hevet og støting med et godt tak på rompeballene hennes. Da går det ikke lang tid før spruten kommer inne i henne. Jeg avslutter noen ganger med å slikke sæden ut av musen hennes. Da hender det går for henne en gang til. Anonymkode: 633d8...e9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #8 Del Skrevet 23. mai 2024 Jeg jager henne rundt huset 4 ganger,fanger henne å bærer henne i senga for en skikkelig runde med kuk. Anonymkode: 35d27...78a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #9 Del Skrevet 23. mai 2024 sjeldent, det varierer men som regel måneder i mellom hver gang. Da har vi sex et par ganger, også går det måneder i mellom igjen. Sexen foregår kun på soverom. Mest misjonær, men også skjeen, hæla i taket, og doggy style. Vibrator brukes alltid med. Sjeldent munn sex nå lenger. Gift i mange mange år. Anonymkode: 80783...8ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #10 Del Skrevet 23. mai 2024 Vi har sex 1-5 ganger per uke. Soverom, stue eller spisestue stort sett. Alle stillinger vi kommer på og veldig mye oral. Hender at vi bare har oral også. Kommer alltid begge to. Vært varierende hvor ofte. Noen tøffe år innimellom og da har vi kanskje hatt sex 4 ganger på et år. Men nå er ungene begynt å bli større og vi nyter hverandre. Sammen i 12 år. Anonymkode: 27a8d...8d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #11 Del Skrevet 23. mai 2024 Vært sammen i tyve år, barn på åtte og tre år. Som regel har vi sex i sofaen da minste sover i senga vår. I sofaen er det oftest misjonær eller bakfra. Når ungene dusjer har vi gjerne sex i senga, og da blir det ofte i skje. Hvis mini løper inn ser det "ikke mistenkelig ut" samtidig som vi kan støte mot hverandre forsiktig og bli superkåte frem til vi får tatt skikkelig i. Vi er glade i oralsex og leketøy. Har som regel sex 2 ganger i uken. Har vi mye energi blir det daglig. Begge får orgasme. Er veeeeldig takknemlig for sexlivet jeg har! Anonymkode: 7cd34...2cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #12 Del Skrevet 23. mai 2024 Vi er heldige som har besteforeldre som ofte vil ha barna i helger og vi da ofte drar bort på hotellovernattinger i fri helger. Da følger det med womanize, trusevibrator, bind for øyene og mere til. Hun plasserer ofte trusevibratoren ved avreise hjemmefra eller er noe av det første som skjer ved innsjekk og før vi drar ut for og spise eller hva vi velger og gjøre i byen hvor jeg sitter med kontrollen og bestemmer og styrer vibrering i hvor mye og hvor sterk osv.. Når vi trekker oss inne på hotellet for natten går vi ofte igang med og dusje å såpe inn hverandre, ta på, kline og fingre/dra tak i kuken før enten har sex i dusjen eller vi flytter oss ut i rommet ved senga, stolen/sofaen, vinduskarmen eller gjerne opp etter vinduet og ned mot gaten der det blir mere beføling, oralsex og bruk av leketøy før det blir penetrering med hennes bryster opp mot vinduet og jeg tar henne bakfra med utsikt fra hotellvinduet. Må ta det veldig rolig da det egentlig ikke er mange stillingene vi kan ha "skikkelig" sex i uten at hun får smerter av penisen min og ofte rifter i "feil stillinger" Andre ganger bindes en fast til seng og det settes igang med teasing i lang lang tid før det blir puling, hun får ofte 3-4 orgasmer og vi pleier og ta en kjappis før frokost eller før utsjekk ved utreisedag også. Ber alltid om ekstra håndduker da hun squirter ganske mye av og til. Hjemme har vi overskudd til sex 4 - 10 ganger pr måned og det foregår stort sett på soverommet med litt mindre tease og foreplay men vi varmer alltid opp med munn og tunger, fingre og hender og ganske ofte fjær og bind for øyene hvor det da også er en vibrator i bildet som av og til kommer nær musa til dama som kanskje er litt okkupert av en tunge under øyeblikket. Samme gjelder sex stillinger der hvor det er litt rolig misjonær eller komme inn fra siden og støte forsiktig for og unngå smerter fra penisen. Klarer ikke og ri eller og slippe oss helt løs bakfra som da er mine favoritter men det er mere enn bra nok. Bruker lang tid på oppvarming, lek og teasing så ett samleie kan vare 30 - 90 minutter der hvor de siste 5 - 8 minuttene er med penetrering. Anonymkode: 08e9c...91f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #13 Del Skrevet 23. mai 2024 Tja, man prøver jo å ikke alltid gjøre det samme, så vi bryter ut av rutinen innimellom og tar en kjappis på sofaen eller kjøkkenet, men den “vanligste” sexen foregår omtrentlig slik og skjer på soverommet: Initierer ofte med å stryke hun på baken og kysse henne påmryggen/nakken imens vi ligger i skje. Bruker godt tid til å kysse med nedover kroppen hennes og bruker en del tid på ører, nakke, hals og bryster som hun liker godt. Det har skjedd at hun har kommet kun av bryststimulering, men det er bare hver jubelår og ikke noe mål i seg selv. Prøver å ikke hoppe “rett på” klitoris, men her varierer både dagsform, stemning, hvor lang tid vi har før et av barna våkner osv. Bruker god tid på å gi oralsex med ganske myk, bred tunge. Mer fokusert etter hvert. Fingrer ofte med to fingre mot G-punktet etter hvert. Ganske ofte (50/50?) blir det også en del rimming, der jeg slikker både perineum, anus og vulva (vi er nydusjet). Om jeg slikker analt introduserer jeg oftest en finger eller en plugg der etterlever, imens jeg fokuserer mer på klitoris. Når hun har kommet noen ganger (1-3), hender det hun suger meg en liten stund. Hun er ikke superglad i det, men hun vet jeg setter stor pris på det, så denne delen av sexen er ikke veldig mange minutter. Innimellom går jeg ned på henne en runde til, men som regel er vi kommet dit at hun ber om å få meg inni seg. Vi starter ofte i misjonær, men er som regel innom doggy. Ofte også henne på toppen. Kanskje 1/5 ganger benytter vi et leketøy for klitoris når vi har PIV, men hun er ofte ganske sensitiv fra forspillet og vil heller fokusere på PIV. Vi kliner ofte når vi er i misjonær, jeg tar henne mye på rumpa og støter henne mot meg. Hun kommer sjelden under PIV, men jeg kommer inni henne. Varighet på selve inn/ut-delen tipper jeg er alt fra 3-15 min på “vanlige” økter. Anonymkode: f6cd3...488 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #14 Del Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det varierer veldig fra gang til gang. Innimellom er det en kjappis på vaskerommet, andre ganger er det timeslange økter på soverommet. Vi kan også ha bare oralsex eller felles onani innimellom. Akkurat nå sover ett av barna på rommet vårt og da blir det mye sex i resten av huset. Vi begge kommer minst én gang hver bortsett fra under kjappis, da er det ikke alltid vi kommer. Vi gjør noe seksuelt hver dag, men sex med orgasmer er vel 3-8 ganger i uka. Med aktivitetsnivået og søvnen til de to minste er vi ofte nede i 3-4 ganger i uka akkurat nå, men det tar seg alltid opp når det er rom for det. Vi begge er tilfredse og det er det viktigste. Sammen i 16 år og har 3 barn Anonymkode: bda4d...e2b Hahahah ja ikke sant…. Anonymkode: bc20d...90e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #15 Del Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hahahah ja ikke sant…. Anonymkode: bc20d...90e Hvorfor kan ikke dette være sannheten? Bare for at det ikke stemmer med dine erfaringer? Jeg glemmer jo at her inne på KG er det generalisering over en lav sko og det er kun ens egne erfaringer som gjelder. Hvis noen har andre erfaringer kan det jo ikke være sant… Jaja, du får tro det du vil. Dette er vårt sexliv uansett hva du tror 😊 Anonymkode: bda4d...e2b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #16 Del Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 23.5.2024 den 17.57): Jeg jager henne rundt huset 4 ganger,fanger henne å bærer henne i senga for en skikkelig runde med kuk. Anonymkode: 35d27...78a 🔥🔥🔥 Anonymkode: e67f0...1c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå