Bjørg80 Skrevet 23. mai 2024 #1 Skrevet 23. mai 2024 (endret) Hei. Jeg kastet meg på og bestilte super billige billetter til bergamo i Italia nå. Men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre der nede! Hadde et håp om å se alpene, men vet ikke hvor det er best å kjøre… har to fulle dager.. noen råd? Endret 23. mai 2024 av Bjørg80
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #2 Skrevet 23. mai 2024 Overskrifta var ganske misvisende. Du skal jo ikke hjelpe Bergamo. Men når jeg skal reise til et nytt sted, pleier jeg å google "things to do in ....". Da finner man masse info. Anonymkode: 67eff...64c
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #4 Skrevet 24. mai 2024 To fulle dager er ikke mye. Bergamo er en veldig fin by i seg selv og jeg hadde valgt å bare være der. Vi var der i fjor høst og bodde sentralt med våre ungdommer. Første dagen ruslet vi rundt i Bergamo, spiste god mat og bare koste oss. Andre dagen dro vi til Milano og gjorde det samme der, og tredje dagen var vi i gamle byen på toppen av Bergamo. Fantastisk sted, anbefales på det sterkeste. Anbefaler å spise der. Vi tok banen opp og ruslet nedover på vei tilbake. Vi hadde 3 netter, men angrer på at vi ikke ble par netter ekstra. Anonymkode: 6b111...abb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå