Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Legger du ut kjærlighetserklæring til kona/mannen på f eks bryllupsdagen på Facebook? Gjerne med bilde fra bryllupsdagen? Har flere vennepar som skriver skikkelig fine erklæringer til hverandre på merkedagene, og begynner å lure på om jeg er litt rar som ikke gjør det selv(eller mannen min) 😅Vi har et veldig fint ekteskap altså, og vi gratulerer hverandre/gjør noe hyggelig på bryllupsdagen. Hva gjør du? 

Anonymkode: a1b88...912

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke gift, men vært sammen i 15 år. Jeg bruker ikke facebook lenger til å poste ting på egen side, det er veeeeldig sjelden i alle fall. Så akkurat det hadde vært litt rart for meg. Jeg lagde en post på instastory da vi hadde 15-årsjubileum. Føler jeg kan bruke Insta til mer private ting (selv om profilen er offentlig), mens jeg ikke ville drømt om å poste noe av det jeg poster på insta på facebook. Når jeg poster det på story blir det jo også borte, og folk kan velge å aktivt gå inn og se det, så det føles ikke så påtrengende som å legge det ut på jakt etter likes.

Men det blir jo litt "insta vs reality" der virkeligheten ikke er synlig, for ting er virkelig ikke rosenrødt, selv om en sånn "hurra for oss"-post kan få det til å virke sånn.

Anonymkode: 22660...48f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...