AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #1 Del Skrevet 23. mai 2024 Har forstått det slik at det skal ikke brukes "vanlige" såper til denne type gulv, men det anbefales en sykt overpriset såpe fra BerryAlloc (379kr for en liter). Hvilke andre alternativer er den enn kun rent vann? Anonymkode: 56bc8...a78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 23. mai 2024 #2 Del Skrevet 23. mai 2024 Går stort sett fint med Jif Allrent. Bare bland mild såpeløsning Og vask med LITE vann. Gulvet skal såvidt bli fuktig. Selv vasker jeg gulvet ganske sjelden på vinterhalvåret. Det er jo stort sett støv. Om sommeren blir det litt mer gris med pollen, fotavtrykk pga barbeint osv. Men mikrofibermopp, bittelitt såpe, godt oppvridd gulvmopp så blir det rent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #3 Del Skrevet 23. mai 2024 Takk for svar 👍 Andre som har lure tips? Anonymkode: 56bc8...a78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 24. mai 2024 #4 Del Skrevet 24. mai 2024 Jeg kan fortsette. Selv bruker jeg Woca til lakkert parkett og laminat. Veldig fin spesialsåpe til gulv som ikke er oljet eller vokset. WOCA Master Cleaner - Parketteksperten Koster noe mindre enn det du ble foreslått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #5 Del Skrevet 24. mai 2024 Du kan bruke Zalo og Jif, det du ikke kan bruke er grønnsåpe fast. Fordi da legger det seg en hinne på gulvet. Anonymkode: 17f58...350 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå