AnonymBruker Skrevet 13. juni #61 Del Skrevet 13. juni Petunia2 skrev (På 23.5.2024 den 10.01): Det er helt riktig!! Norge må vise vei. Vi har penga til det. Da kan vi vel starte med å få enda færre barn, kan jo ikke bare trekke inn Afrika og si at de får flere der. Anonymkode: 4ad6b...563 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bælfeit Skrevet 13. juni #62 Del Skrevet 13. juni Folk er vel lei av å bli loppa av det "grønne skifte".We need to fix the root of the problem,not the symptoms. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #63 Del Skrevet 13. juni 50 minutter siden, AnonymBruker said: Det var våre besteforeldre som satte standarden. De dreit i miljø og forurensing til fordel for økonomisk vekst. Helt siden jeg var barn har det vært fokus på å snu dette. Det er ikke vi som norske privatpersoner som bærer ansvaret. Anonymkode: 3adcc...6a4 Dette er en typisk lettvint tankegang blant mange dessverre. Hadde man på den tiden den samme kunnskapen og erfaringen om miljø og forurensing som vi har i dag? Har de tilgjengelig de samme ressursene og den samme teknologien for å gjøre noe med det? Om det har vært fokus på å snu dette siden du var barn, kan det være at kunnskapen og ressursene har økt i disse årene? I de årene det har vært fokus på å snu dette, hvorfor har forbruket i befolkningen økt? Hvorfor blir produktene mindre holdbare og mindre klimavennlige? Sammenlignet med "våre besteforeldre som satte standarden", altså. Alle mennesker bærer ansvaret, men ikke alle mennesker burde bære skylden. Anonymkode: 4bfe8...696 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #64 Del Skrevet 13. juni On 5/23/2024 at 9:25 AM, Petunia2 said: Jeg har ikke klima-angst, jeg har klima-sorg. Det er for seint og ikke en kjeft bryr seg. Blir så skuffa over folk. Oppegående folk. Så du er enhjørningen? Det eneste mennesket på jorden som bryr seg? On 5/23/2024 at 9:25 AM, Petunia2 said: Jeg kommer til å holde meg sjøl og alle jeg kjenner ansvarlig for dette til jeg dør. Høres ut som det skal bli noen superhyggelige familiesammenkomster i årene som kommer. Anonymkode: 4bfe8...696 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #65 Del Skrevet 13. juni Ta en chill pill, vi lever fortsatt teknisk sett i en istid. Kloden blir langt fra ubeboelig om den blir et par grader varmere. Blir kanskje litt mere action med været, bare koselig det. Anonymkode: e851b...66c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå