AnonymBruker Skrevet 23. mai #1 Del Skrevet 23. mai Har du en ekstra kontorstol til deg selv? Løfter du pus og tar imot kritikken? Anonymkode: 92e7c...4d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai #2 Del Skrevet 23. mai Løfter pus, og legger pus på fanget mitt. Anonymkode: 40f58...360 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai #3 Del Skrevet 23. mai Da flytter jeg bare på meg om pus har tatt plassen jeg satt. Anonymkode: 83e33...f80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai #4 Del Skrevet 23. mai Pus har ikke noe å gjøre på jobb, så h*n må oppholde seg i et annet rom. Anonymkode: 38b80...4e6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai #5 Del Skrevet 23. mai Hvorfor i huleste har pus noe å si?😂 Fjerner den. Anonymkode: dd615...5ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai #6 Del Skrevet 23. mai Slipper katen ut i dette fine været. Anonymkode: d4442...6fc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai #7 Del Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor i huleste har pus noe å si?😂 Fjerner den. Anonymkode: dd615...5ab Det er ikke alltid så enkelt. Anonymkode: 92e7c...4d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai #8 Del Skrevet 23. mai Bare å sende melding til sjefen og forklare at det ikke blir noe jobbing på en stund, da Anonymkode: 57a96...2bf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai #9 Del Skrevet 23. mai Noen ganger flytter jeg katten, noen ganger tar jeg en annen stol. Men jeg har noen stoler i nærheten av min som katten kan ligge på Anonymkode: 9c2bc...94c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai #10 Del Skrevet 23. mai Begynner bare å tvangskose katten så flytter hun seg 😁 Anonymkode: 908b7...3a1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai #11 Del Skrevet 23. mai Finn en bolle siden av pc der pus kan ligge. Et hvitt ark er nok. Hadde hjemnestudier og pus ville ligge midt i boka. Men legger du et ark midt på gulvet legger den seg der. Og det gjør den på skrivebordet også Anonymkode: d1e0d...436 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai #12 Del Skrevet 23. mai Pus legger seg alltid på boka jeg noterer i og leker med kulepennen når jeg prøver å skrive. Om hun virkelig skal være morsom så spankulerer hun frem og tilbake på tastaturet. Da pleier jeg å kose litt med henne for å så slippe henne på gulvet eller slipper henne ut. Anonymkode: 80514...cac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai #13 Del Skrevet 23. mai Pus vil være nær mennesket sitt, og de liker varme. Digg at du varmet opp stolen for meg 😻 Anonymkode: 6d3d1...347 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai #14 Del Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (15 timer siden): Har du en ekstra kontorstol til deg selv? Løfter du pus og tar imot kritikken? Anonymkode: 92e7c...4d1 Egenmelding Anonymkode: 95301...232 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå