Gå til innhold

Er det mulig å bruke tynne skjerf uten å bli kjerring?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det mulig som 50 åring å ha på tydde skjerf med mønster uten å bli kjerring? Hvis meg gjerne hvordan i så fall.

Anonymkode: c8c0d...494

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt usikker på hvilken type skjerf du mener, men har ikke inntrykk av skjerf på generell basis er "in" for tida :)  Men om du liker å bruke skjerf, så gjør det - om noen synes det er "kjerring", så er vel ikke det så farlig?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bruker skjerf på denne måten, men jeg er kjerring da, så hva vet vel jeg.  ;)

scarf.jpg

Anonymkode: c234f...8ca

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Et plagg i seg selv er ikke kjerring, alt avhenger av resten av antrekket, hårfrisyre og generelt utseende.

Anonymkode: 595f4...51c

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå er er jo veldig om for unge jenter å bruke (veldig) tynne skjerf så ser ikke helt problemet

Anonymkode: 4fbbc...ba6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

image.png.fc2d74d189a863f88898712105830c7b.pnghehe, dette bildet dukket opp som annonse for søvnmedisin under tråden din. 

Jeg klarer ikke se på det som noe annet enn kjerring fordi de er så sjukt levninger av noe som trendet for 20 år siden, men enig med dem som skriver at hvis du liker dem, så kjør på. Det finnes verre ting å være enn kjerring:)

Bildet i innlegget over med et tørkle (ikke skjerf) tenker jeg derimot på som tidløst. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått meg meg at skjerf og sjal er in igjen, husker det var veldig in for ca 15 år siden, men det kommer vel snart igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjerring her.

Skjønte aldri trenden for 20 år siden med at alle skulle surre svære skjerf rundt halsen. Inne som ute. 
De voksne damene var de verste til å tviholde på dette. Prøvde jeg også, men det gikk jo ikke da jeg ble overopphetet 😅 Selv før overgangsalderen 😂

Derfor jeg ikke skjønner hvorfor denne trenden holdt seg så lenge hos damer rundt 50. Selvmotsigende.

Tynne silkeskjerf pent knyttet i halsen er mote nå. Det bruker mine døtre. Så har ikke inntrykk av at det er utdatert.. samme med smale strikkete skjerf, Sophie-skjerf(?)

Det bruker kvinner i alle aldre. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Bacteria skrev (På 24.5.2024 den 23.35):

Kjerring her.

Skjønte aldri trenden for 20 år siden med at alle skulle surre svære skjerf rundt halsen. Inne som ute. 
De voksne damene var de verste til å tviholde på dette. Prøvde jeg også, men det gikk jo ikke da jeg ble overopphetet 😅 Selv før overgangsalderen 😂

Derfor jeg ikke skjønner hvorfor denne trenden holdt seg så lenge hos damer rundt 50. Selvmotsigende.

Tynne silkeskjerf pent knyttet i halsen er mote nå. Det bruker mine døtre. Så har ikke inntrykk av at det er utdatert.. samme med smale strikkete skjerf, Sophie-skjerf(?)

Det bruker kvinner i alle aldre. 

Sikkert pga de har sånn høneheng på halsen. 

Anonymkode: d23a1...8e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...