Gå til innhold

Er sex 2 ganger for dag for mye?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er dame i midten av 40 årene, dater en mann i midten av 50 årene, jeg elsker sex og lek, vi elsker hver kveld, på morgenen, eller i løpet av dagen har vi sex eller lek, jeg elsker oralsex så gir han orgasme stort sett daglig gjennom oralsex, er redd for å slite han ut, han er viril så har aldri hatt problemer når det kommer til sex, men dere menn i 50 årene, kan det bli for mye? Bør jeg legge inn dager der vi bare sover sammen? Han har ingen problem med å følge mitt behov for sex, men vil jo ikke slite han ut🤭hva tenker dere menn 50+

Anonymkode: 5ca4f...023

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det pleier å justere seg naturlig. Menn i femtiårene har nok en veldig variasjon i lyst og evne. Jeg kan godt ha sex hver dag, men jeg må spare utløsning til ca annenhver dag. Vi bor ikke sammen, så det blir ganske ofte et par dagers naturlig pause i løpet av uka. Hun fikser sine daglige orgasmer selv, og jeg bør holde meg til vi møtes. 

Det beste rådet, er å snakke om det. Det høres forresten herlig ut for begge, så god sommer! M55, med kåt kjæreste.

Anonymkode: 74900...23e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som er mye for noen trenger ikke å være mye for andre.

Hos oss så er det barn og hverdags logistikken som stopper det meste av aktiviteter.

Men typ 2 ganger pr dag må jeg nok innrømme var forbeholdt nyforelsket status før barn og har ikke noe spesielt med alderen å gjøre.

Jeg er forøvrig 49 år, men vi har vært sammen i noen og tyve år.

Endret av Stillalive
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er dame i midten av 40 årene, dater en mann i midten av 50 årene, jeg elsker sex og lek, vi elsker hver kveld, på morgenen, eller i løpet av dagen har vi sex eller lek, jeg elsker oralsex så gir han orgasme stort sett daglig gjennom oralsex, er redd for å slite han ut, han er viril så har aldri hatt problemer når det kommer til sex, men dere menn i 50 årene, kan det bli for mye? Bør jeg legge inn dager der vi bare sover sammen? Han har ingen problem med å følge mitt behov for sex, men vil jo ikke slite han ut🤭hva tenker dere menn 50+

Jeg har god erfaring med å ha soverommet som et "fristed".. altså at vi sov bedre pga. at vi ikke kjente på forventningspresset. Vi ble jo mettet med sex på dagtid, så det var igrunn hærlig å kjenne på at vi ikke skulle ha sex. Dette høres sikkert rart ut, men tålmodig ventetid øker også iveren til sex neste gang det skjer. Jeg synes ikke at mye sex fører utmattelse, men heller det at det blir kjedelig i lengden uten variasjoner😊

Sex utenfor soverommet førte iallefall til mere spennende steder å ha sex på, og vi ble veldig oppfinnsomme, og ikke en eneste dag som var likens eller kjedelig. Men vi hadde selvfølgelig unntak i helgene, da kosa vi oss lenge i senga når vi våknet. De ga jo også variasjon fra den daglige sexen😉Litt mindre uteaktiviteter på vinters tid da, men det er jo derfor vi drar til syden😅

Verdt å ta den diskusjonen med vennen din TS.. jeg tror dere har en spennende tid i fremtiden❣️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tipper at mann 50 klarer å regulerer dette helt selv. Det er også helt normalt å ha sex flere ganger daglig mens man dater/startet av et forhold.

Anonymkode: 93a0a...393

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I starten blir det ofte mye....derfor det er lurt å begrense seg. Selv er det nok med 2 gode runder i uka.

Du brenner ut lystene med å ha for mye sex....heller kjenne på lysten, avstå. Bygge opp kåthet :) 

Anonymkode: a9f55...a7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Mannen min på 53 har ikke noe problemer med det. Jeg har noe høyere lyst enn han, men han sier aldri nei til å kose og ha sex selv om han ikke nødvendigvis har flere ladninger på lager. 

Anonymkode: 3a81b...890

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

I starten blir det ofte mye....derfor det er lurt å begrense seg. Selv er det nok med 2 gode runder i uka.

Du brenner ut lystene med å ha for mye sex....heller kjenne på lysten, avstå. Bygge opp kåthet :) 

Det stemmer jo slettes ikke alltid eller for alle. Jeg er motsatt, altså at mye sex gjør meg enda kåtere. Er mannen syk eller bortreist i lengre tid så minsker lysten også. 

Da jeg var singel og ikke hadde sex så forsvant lysten helt til jeg begynte å date igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det stemmer jo slettes ikke alltid eller for alle. Jeg er motsatt, altså at mye sex gjør meg enda kåtere. Er mannen syk eller bortreist i lengre tid så minsker lysten også. 

Da jeg var singel og ikke hadde sex så forsvant lysten helt til jeg begynte å date igjen. 

For meg stemmer det. Blir fort lei sex(med samme mann) dersom jeg har for ofte. I starten er det annerledes. Men etter noen måneder er 1-3 ganger I uka nok. 

Anonymkode: aaf61...936

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette er det jo kun din mann som kan svare på. Lyst og behov varierer fra mann til mann, så det spiller da ingen rolle hva andre mener eller liker, det er kun din mann som vet hva han liker og orker. Spør ham, ikke oss på KG

Anonymkode: 2b555...989

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

men dere menn i 50 årene, kan det bli for mye? 

Jeg er i slutten av 40 årene. For meg hadde det vært alt for mye og ikke noe jeg hadde orket. Men det handler vel om at min interesse for sex er langt mindre en partneren din sin💁🏼‍♂️. Sex hver dag er ikke aktuelt for meg.

Anonymkode: 1ee71...bc3

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Betyr det å avstå fra runking også for å bygge opp lysten?

Anonymkode: 7e6e0...d63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Betyr det å avstå fra runking også for å bygge opp lysten?

Anonymkode: 7e6e0...d63

I den alderen bør du kunne finne ut av ting selv. Det er hverken farlig eller vanskelig å prøve noen uker.

Anonymkode: 74900...23e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Når man er nyforelsket og i datingfasen slik dere er TS, så er det jo naturlig at hyppig sex er veldig fristende. Ser ikke noe unormalt med det 😅 At dere faktisk har tid til det når dere ikke bor sammen og sikkert begge er yrkesaktive, er jo en helt annen sak 🤭

Anonymkode: 77012...cbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ingen her inne som kan svare på dette. Spør ham…

Anonymkode: b78a3...56b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er luksus og absolutt ikke for mye. Kona får suge meg så ofte hun vil, så lenge jeg ikke blir sår der nede, da sier jeg ifra. 

M56

Anonymkode: 00078...a3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 23.5.2024 den 2.34):

Nei, ikke stopp, kjør på, gi han så mange orgasmer han bare klarer og orker. Jo mer sex og desto flere orgasmer du gir han, jo kåtere og villere etter sex blir han.

M53 kan klare 10 orgasmer på en dag, har sjelden under 3 orgasmer daglig.

Anonymkode: 4fad0...f79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 ganger per dag er innafor i ukedagene,mens helgesexen bør være slik at man kun ønsker oral på mandagene påga man er enda sår og øm etter helgens hyggestund 😀🩵😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er mye 😂 er det opptil min mann, så er det lite 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Cissinaxxx skrev (3 timer siden):

2 ganger per dag er innafor i ukedagene,mens helgesexen bør være slik at man kun ønsker oral på mandagene påga man er enda sår og øm etter helgens hyggestund 😀🩵😘

Jeg har det sånn, har så mye sex og så mange orgasmer i helgene at jeg er sår og øm på mandagene.😅🥰😘 Slik har jeg hatt det i flere år.

M53

Anonymkode: 4fad0...f79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...