AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #1 Skrevet 22. mai 2024 Er der mangel på disiplin?Er der selvmedlidenhet og ekkelt? https://youtu.be/3ACUcxThArs?si=tw9iIlySnLW7pyvL Anonymkode: af8c6...2cc
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #2 Skrevet 23. mai 2024 Vet ikke om dere gidder å se videoen. Men syns der ble voldsomt til tider Anonymkode: af8c6...2cc
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #3 Skrevet 23. mai 2024 Vet ikke om jeg kan kalle meg selv så "veltrent", men jeg har tidligere vært tjukk og så mistet jeg over 1/4 av kroppsvekta mi og ble ganske tynn. Så jeg vet hvordan det er å være tjukk og å bli mobbet for det. Så jeg dømmer absolutt ingen for å være overvektig. Jeg føler for de, fordi jeg vet fra erfaring at man blir behandlet bedre når man er tynn. Anonymkode: 1ebff...cee 5 5 1
VetAlt Skrevet 23. mai 2024 #4 Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Vet ikke om dere gidder å se videoen. Men syns der ble voldsomt til tider Anonymkode: af8c6...2cc Skal nok se i morgen. Overspising skyldes ofte traumer. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #5 Skrevet 23. mai 2024 Gidder ikke å se den videoen. Som du sikkert skjønner, er folk som er tynne og veltrente like forskjellige som andre mennesker. Noen vil dermed se ned på tykke folk, mens andre ikke gjør det. Jeg er normalvektig og veltrent. Ser ikke ned på mennesker som ikke er som meg selv. Anonymkode: 771b2...a4d 4 2 3
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #6 Skrevet 23. mai 2024 Ser ned på overvektige kvinner. Ikke bra å la seg forfalle slik. 🙈 Menn med noen kilo ekstra er jo bare nam. 🤗 (Mener kun noen få kilo ekstra altså.) Anonymkode: 86739...34a
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #7 Skrevet 23. mai 2024 VetAlt skrev (2 timer siden): Skal nok se i morgen. Overspising skyldes ofte traumer. Den siste, som er.med veltrente menn, går inn på det. Der er de gly forbanna på overvektige folk Anonymkode: af8c6...2cc
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #8 Skrevet 23. mai 2024 De tynne og veltrente er ulike de og. Noen bryr seg ikke, noen ser ned tykke. Jeg vet om en supersprek treningsnarkoman fyr, han virkelig forakter alle som er overvektige. Han kommenterer det alltid hvis tykke mennesker går forbi, at de er så tykke og fæle. Og overvektige folk han kjenner behandles dårligere enn tynne, han er litt foraktfull i måten han snakker på med dem. Stadig små stikk. Men dette er et ekstremt eksempel den veien, da. Anonymkode: a3f02...985
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #9 Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De tynne og veltrente er ulike de og. Noen bryr seg ikke, noen ser ned tykke. Jeg vet om en supersprek treningsnarkoman fyr, han virkelig forakter alle som er overvektige. Han kommenterer det alltid hvis tykke mennesker går forbi, at de er så tykke og fæle. Og overvektige folk han kjenner behandles dårligere enn tynne, han er litt foraktfull i måten han snakker på med dem. Stadig små stikk. Men dette er et ekstremt eksempel den veien, da. Anonymkode: a3f02...985 De er forskjellige her og, i videoene . Er bare noen som er Andrew Tate-macho Anonymkode: af8c6...2cc
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #10 Skrevet 23. mai 2024 https://en.m.wikipedia.org/wiki/Fresh_and_Fit_Podcast enav dem er med å lede denne podcasten Anonymkode: af8c6...2cc
Jankein Skrevet 23. mai 2024 #11 Skrevet 23. mai 2024 Ser absolutt ikke ned på tykke kvinner… Er det ikke det østrogen i arbeid da? 3
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #12 Skrevet 23. mai 2024 Ser absolutt ikke ned på overvektige, for det er ikke kroppsvekten som sier noe om en person. Om det finnes mennesker som ser ned på en person pga overvekt, er denne personen rimelig "høy" på seg selv. Anonymkode: 35797...c20 5
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #13 Skrevet 23. mai 2024 *DeAllerFlesteErIkkeOverveltigePåGrunnAvTraumerEllerSykdommer.DeAllerFlesteErOvervektigePåGrunnAvInaktivitetOgOverspisingOgMangelPåKunnskap* Anonymkode: f6a1c...b96 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #14 Skrevet 23. mai 2024 Jeg ser automatisk ikke ned på overvektige mennesker, jeg vet hvor mye og hardt arbeid som skal til for å holde seg noenlunde i form, særlig når man har passert 40, men vel og merke dersom disse overvektige lever noenlunde sunt og beveger seg litt. Fete mennesker som gir fullstendig faen, knapt gidder å reise seg opp fra sofaen, og kjører på med søppelmat, snop, chips og cola hver eneste dag, de synes jeg virker regelrett dumme, og jeg ser både ned på dem og synes synd på dem og den stakkars kroppen deres. Anonymkode: 35545...c2d 6
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #15 Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): De tynne og veltrente er ulike de og. Noen bryr seg ikke, noen ser ned tykke. Jeg vet om en supersprek treningsnarkoman fyr, han virkelig forakter alle som er overvektige. Han kommenterer det alltid hvis tykke mennesker går forbi, at de er så tykke og fæle. Og overvektige folk han kjenner behandles dårligere enn tynne, han er litt foraktfull i måten han snakker på med dem. Stadig små stikk. Men dette er et ekstremt eksempel den veien, da. Anonymkode: a3f02...985 Han høres jo psykisk syk ut... har han fobi mot overvekt generelt? Anonymkode: c8c57...b3d 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #16 Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): *DeAllerFlesteErIkkeOverveltigePåGrunnAvTraumerEllerSykdommer.DeAllerFlesteErOvervektigePåGrunnAvInaktivitetOgOverspisingOgMangelPåKunnskap* Anonymkode: f6a1c...b96 Tips: Budskapet ditt kommer bedre fram uten denne rare skrivemåten. Anonymkode: 35545...c2d 3 5
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #17 Skrevet 23. mai 2024 Ser ikke ned på noen. Er normalvektig, ikke akkurat trent, men aktiv. Men vet jo at å holde vekta krever en innsats for de fleste av oss, og at ikke alle har viljestyrke. De som mangler det, har garantert andre gode egenskaper 🙂. Problemet i dag er vel at mat blir så mye brukt til kos, trøst osv. Det er den trenden som må brytes. Vi må lære oss at å kose seg ikke har noe med mat/godteri å gjøre. Anonymkode: b0a19...356
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #18 Skrevet 23. mai 2024 Nei, jeg er normalvektig, men det tror jeg er genetisk . Mange damer er skapt med runde former, det ser du på bilder fra før fastfood og mobiltelefon, koner er runde.. nytter ikke å kjempe mot naturen. Mange menn er sånn store og sterke bamsetyper, bra det og. Om ekstremt overvektige tenker jeg at det sikkert plager dem, og at det er en grunn til det. Jeg er på langt nær perfekt selv, og har mange sosiale /økonomiske /næringsmiddelinntak vaner som med fordel kunne endres, men jeg mangler gidd 😅 Anonymkode: 6ceea...03d 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #19 Skrevet 23. mai 2024 Så alle tynne mennesker er slemme og snakker drit? bare store er ofre? ekstremisme er aldri bra noen eier sier jeg😀 Anonymkode: 1470a...44a 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #20 Skrevet 23. mai 2024 Jeg er alt for travel med meg selv og mine. Har ikke tid til å bry meg om andres kropper. Jeg kan legge merke til om noen har en kul jakke, eller fine sko. Anonymkode: 93823...8b7 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå